PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: VARGA ÁDÁM, az Iváncsa labdarúgója

A Ferencváros elleni győztes Magyar Kupa-meccs hőse: „Sokan nem tudjak rólam, hogy két évig csatár voltam”

2022. október 31. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Varga Ádám, az NB III Közép-csoportjában 31 ponttal a 2. helyen álló, a Magyar Kupában a rekordbajnok Ferencváros legyőzése után a legjobb tizenhat közé jutó Iváncsa KSE labdarúgókapusa.

varga_adam_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Sokan nem tudjak rólam, hogy két évig csatár voltam, majd kapushiány miatt megkértek edzésen, hogy álljak be kapuba és annyira megtetszett, hogy ott is maradtam. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Rajtam múlhat egy csapat győzelme és veresége is. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Ne kívánd a sikert, hanem dolgozz meg érte! 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Minden mérkőzés előtt a jobb cipőmet és a jobb kesztyűmet veszem fel először és utána a bal sípcsontvédőmet teszem fel először. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs ilyen, ugyanis minden egyes játékosnak más az erőssége és ebből tudok én is tapasztalatot gyűjteni, illetve tanulni. 

| 6 | A szezonbeli legjobb meccsem | A Fradi elleni kupamérkőzés. 

varga_adam_akcio.jpg

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Tudom, hogy sokan egy győztes meccset emelnének ki, ellenben én egy Paks elleni találkozót, amelyen kikaptunk 3–0-ra, viszont azon az összecsapáson sok NB I-es játékos odajött hozzám, hogyha nem így védek, lehetett volna sokkal több is az eredmény, illetve az edző is nagyon megdicsért, és nekem ez nagyon megtisztelő volt. (2021. szeptember 12-én, az NB III Közép-csoport 7. fordulójában a Kindl István trenírozta házigazda Paksi FC II. 0–0-s félidőt követően 3–0-s diadalt aratott Gyurkits Gergő 56., Pethő Bence 57. és Szabó Bálint 84. percben elért találatával úgy, hogy a Tóth András dirigálta Iváncsa Molnár Tibor 60. minutumban történő kiállítása után tíz emberrel futballozott – a szerző) 

varga_adam_portre_1.jpg| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Utánpótlásban, még U16-ban egyszer átment a talpam alatt a labda és abból gól keletkezett. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A kapusedzőmet, Rauf Dávidot és a kapustársamat, Ordasi Gergőt emelném ki. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Úgy érzem, hogy nincsen klikkesedés a csapatban, egyként működünk, nincs széthúzás, mindenki jóban van mindenkivel, ami szerintem nagyon ritka. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Őszinte leszek: nem nagyon nézek más sportot, egy magyar és egy külföldi kapust tudnék kiemelni, Király Gábort és Ter Stegent.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1417967536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása