PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Gyurkits Gergő (Paksi FC)

„Óvodás koromban levittek szüleim a bátyám edzésére és beszálltam én is – onnantól kezdve nem volt megállás”

2022. július 03. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Gyurkits Gergő, a 2021/2022-es szezonban még az időközben az MTK-hoz szerződő, a klubhoz visszatérő Bognár György irányításával az NB I-ben 33 forduló után 43 ponttal a tabella 6. helyén végző, Magyar Kupa-döntős, az új évadra a legutóbb Zalaegerszegen dolgozó Waltner Róbert szakmai útmutatásai alapján készülő Paksi FC játékosa.

gyurkits_gergo.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Süni. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Nem tudok kiemelni egyet sem, bár nem is csináltam olyan sok csínytevést. | Első futballélményem | Óvodás koromban levittek szüleim a bátyám edzésére és beszálltam én is – onnantól kezdve nem volt megállás és azóta is focizok. (A 20 esztendős Gyurkits Gergő bátyja, a mindössze a huszonharmadik életévében járó Dávid az előző szezonban a Bács-Kiskun megyei III. osztály, Déli csoportjába besorolt Kenderes SE labdarúgója volt – a szerző)

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Kitartó. | Legrosszabb szokásom | Kicsit zárkózott vagyok. | Étel, amit imádok | Minden, amit a szüleim készítenek. | Film, amit többször láttam | Nem szoktam filmet nézni. | Zene, amit általában hallgatok | Mindenféle zenét hallgatok, nem tudok kiemelni egyet sem. | Hobbim | Horgászat. 

gyurkitsgergo_fotomlszhu.jpg

gyurkits_gergo_vasaskubala.jpgPÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Szezonzáró a Videoton ellen, amikor először voltam kezdő az NB I-ben és sikerült gólt szereznem, valamint gólpasszt adnom. (A lenti videóban Gyurkits Gergő találata 0:46-tól, míg asszisztja 2:38-tól megtekinthető – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | A Videoton ellen balról befelé cselezve eltekertem a hosszúba. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére nincs ilyen. | Barát a futballban | Nem tudok kiemelni egyet. | Az öltözőben mellettem ül | Haraszti Zsolt, Windecker József. | Cél a mostani szezonban | Minél többet futballozni az NB I-ben. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Minél magasabb szinten játszani.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4817873839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása