PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: PÉTER MÁTÉ, a Stand98 FC labdarúgója

A kiváló csapategység az újonc titka: „Mindenki ugyanolyan kedves és segítőkész, valamint közvetlen, hogy az első edzéstől úgy éreztem, mintha már a harmadik vagy a negyedik szezont tölteném velük”

2024. március 25. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Péter Máté, a Budapest-bajnokság II. osztály 2. csoportjában 17 forduló után 32 ponttal a tabella 5. helyén álló újonc, az előző évadban a „blasz-három” 1. csoportját veretlenül, 19 pontos előnnyel megnyerő Stand98 FC kapusa.

peter_mate.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Kisgyerekkorom óta rúgom a labdát és amióta az eszemet tudom, követem is. Mindig is felnéztem azokra, akik a kapuba álltak, ugyanis teljesen külön színben voltak a pályán, mégis a csapat tagjai. Azt hiszem, tudat alatt már akkor is tudtam, hogy ez a különc szerep hozzám illik, ezért is álltam a grundon a kapuba, amikor játszottunk a barátaimmal.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nem így fogalmaznék, hogy nem szeretem, viszont amit a legnehezebbnek tartok, az a felelősség, hogy mi vagyunk leghátul és általában a legapróbb hiba is olyan következményekkel járhat, ami a csapatot hátrányba hozhatja, ezért rendkívül élesnek kell lenni a meccs kezdetétől.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nos, Iker Casillastól szeretnék idézni: „A legtöbb gyerek álma, hogy gólt szerezzen. Az én álmom az volt, hogy ezt megakályozzam.” Maximálisan tudok ezzel azonosulni.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A meccs kezdete előtt mindenkihez odamegyek és pacsi, ölelés. Már nem is emlékszem, hogy alakult ki, de ez az egy, amit tudatosan sosem hagyok ki a találkozók előtt.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincsenek ilyen személyes preferanciáim, hogy ki ellen szeretek vagy nem szeretek játszani. Minden meccs előtt izgatott és motivált vagyok, sosem becsülöm le az ellenfelet, akár barátságos meccsről, akár bajnoki mérkőzésről van szó.
| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Szerintem a nemrég nyújtott teljesítményem a Hidegkúti SC ellen játszott meccsen, amit 4–0-ra nyertünk meg. Magabiztos teljesítménynek éreztem, voltak védéseim, jó kijöveteleim és a védelemmel együttműködve kapott gól nélkül sikerült lehozni a bajnokit. (2024. március 23-án, a Budapest-bajnokság II. osztály 2. csoport 17. fordulójában a hazai pályán futballozó Stand98 FC Páni Patrik, Hámori Ákos, Borbély Zsolt és Horváth Sándor találataival 2–0-s félidőt követően aratott 4–0-s diadalt – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Az az összecsapás, amire nagyon szívesen emlékezem vissza és talán az eddigi legjobb teljesítményemet nyújtottam, az 2016-ban volt, ekkor még a Bozsik József Labdarúgó Akadémia növendéke voltam és a Szolnokkal játszottunk hazai pályán, egy nagyon szoros meccs után a 90. percben nyertünk meg 1–0-ra. Azon az összecsapáson rendkívül szakadt az eső, így minden lövés kihívást jelentett. Több védéssel is sikerült segíteni a csapatot, így a mai napig szívesen gondolok vissza erre a találkozóra.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Nos, ha már a szép emléknél tartottunk, akkor viszont egy emlékezetes baki, amit sohasem fogok elfelejteni, ami még akkor történt, amikor Záhonyban a serdülő csapatban védtem és a Tarpa ellen játszottunk. A mi térfelünkről jött szabadrúgással az ellenfél körülbelül 38 méteres távolságból. Felívelték, én érkeztem a labdára, ami a tömeg és közöttem pattant le, majd az fölöttem át és be a kapuba. Értékes lecke volt.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Jelenleg a Stand98 labdarúgója vagyok és a téli átigazolási szezonban érkeztem, szóval még mondhatjuk, hogy új vagyok a csapatnál, viszont Kasza Attila kollégával nagyon hamar megtaláltuk a közös hangot, segített beilleszkedni és nemcsak barátok lettünk, hanem mentorál is, ugyanis rengeteg hasznos tanácsot kapok tőle. Ugyanitt szeretném megemlíteni a csapat kapusedzőjét, Metzger Attilát, aki szintén sok szakmai segítséget nyújt nekünk és színvonalas edzésekkel bombaformába hozott minket a szezonra.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Egyelőre nem tudok kiemelni senkit a csapatból, mert mindenki ugyanolyan kedves és segítőkész, valamint közvetlen, hogy az első edzéstől úgy éreztem, mintha már a harmadik vagy a negyedik szezont tölteném velük. Nagyon különleges társaság, és hálás vagyok, hogy ilyen jó közösség tagja lehetek.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland. Nagyon jó kézikapus és számos jó teljesítményével járult hozzá az évek alatt a válogatott sikereihez, és ezért tisztelem is nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7118363819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása