PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: ORCZY KRISTÓF, a Gárdony labdarúgója

„A sok nehézség közül a legrosszabb talán, hogy egy fiatal kapusnak nagyon nehéz játékpercekhez jutnia egy rutinosabbal szemben”

2022. szeptember 15. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Orczy Kristóf, a Fejér megyei I. osztályban 4 forduló, de csak 3 lejátszott bajnoki után 7 ponttal, veretlenül a tabella 5. helyén álló, az előző évadban az NB III Nyugati csoportjában 22 egységgel a 19. pozícióban végző, így kieső Gárdony-Agárdi Gyógyfürdő labdarúgókapusa.

orczy_kristof_akcio.jpeg| 1 | Amiért kapus lettem | Egyszer egy külföldi utánpótlástornára nem tudott eljönni a kapusunk és én álltam be a kapuba. Nem is ment rosszul, úgyhogy ott ragadtam. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Ez egy szép és sajátos poszt, a sok nehézség közül a legrosszabb talán, hogy egy fiatal kapusnak nagyon nehéz játékpercekhez jutnia egy rutinosabbal szemben. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | A fájdalom ideiglenes, a feladás végleges. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen különösebb babonám. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Egy személyt nem tudok kiemelni, de azokat a meccseket nem kedvelem, amikor szinte nem érek labdába. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Sajnos a tavalyi évadban nem sok mérkőzésen kaptam lehetőséget, de talán egy Siófok elleni edzőmeccset tudnék kiemelni. (A tétmérkőzéseket tekintve Orczy Kristóf mindössze a 2022. február 13-én lejátszott és 4–2-es végeredményt hozó Dunaújváros–Hódmezővásárhely bajnokin védett, amelyre az NB III, Közép-csoport 21. fordulójában került sor, hiszen az újvárosiak kapujában a legtöbbször Pokorni Péter állt – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Nem tudnék kiemelni, de a legemlékezetesebb az Újpest elleni kupameccs volt. (2020. október 28-án a Magyar Kupa 7. fordulójában, Dunaújvárosban 0–1-es félidő után 6–0-ra nyertek a lila-fehérek Giorgi Beridze duplájával, valamint Bacsa Patrik, Petar Gigic, Katona Mátyás és Stieber Zoltán góljával – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Egy Békéscsaba elleni kupameccsen kézből való kirúgásnál hátba rúgtam a saját védőmet és a lecsorgó labdából gólt szereztek. (A találkozóra 2018. szeptember 22-én került sor, a Magyar Kupa 6. játéknapján a többek között Orczy Kristófot, Kemerle Dánielt, Gálvölgyi Istvánt és Mártont is a kezdőcsapatában tudó 1908 SZAC Budapest a Békéscsabát fogadta, a viharsarkiak Dávid Zoltán, Babinyecz Balázs és Urbin Péter találatával 0–1-es félidő után 3–0-s győzelmet arattak a fővárosban – a szerző) 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Általában az aktuális csapatomban lévő kapustársammal szoktam a legjobb kapcsolatban lenni. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Nem tudnék kiemelni senkit, mindenkivel jóban vagyok. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4217932555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása