PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: Pokorni Péter (Dunaújváros)

A családban volt kitől ellesni a szakma fortélyait, és bár sok fontos meccsen védett a volt NB I-es cerberus, mégis az a legszebb élménye, amikor a kislánya először kiabálta, hogy „Hajrá, apa!”

2021. október 31. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_alap.jpgA legtöbben azt mondják rájuk, flúgosak, ám szerintünk a mindenkori csapat legfontosabb tagjai a kapusok. Ismét rendszeresen jelentkező sorozatunkban női- és férfivonalon is igyekszünk bemutatni, közelebb hozni őket olvasóinkhoz. Nem húzzuk az időt – elég, ha a cerberusok teszik ezt a 80. percben, együttesük vezetése esetén –, átadjuk a szót Pokorni Péternek, aki az NB III, Közép-csoportjában szereplő Dunaújváros korábbi élvonalbeli kapusa. 

pokorni_peter.jpgPÁLYAÍV Amiért kapus lettem: Konkrétan nem emlékszem már, de két bátyám van, mindkettő focizott, az egyik kapus volt. Úgyhogy a kispadon nőttem fel, néztem a meccseiket, plusz az utcánk végében volt az edzőpálya, úgyhogy tényleg a pályán nőttem fel, és már öt-hatévesen kapusedzésre jelentkeztem. • Amit el szeretnék érni öt éven belül: Megvannak a célok egyéni és klubszinten is. Nyilván nem titok, szeretnék még feljebb játszani és jelenlegi klubom is magasabb osztályt érdemelne ezzel a múlttal. Illetve szeretném megcsinálni a kapusedző B-licencet – a C már sikerült –, és a játékos-pályafutás mellett tovább folytatni a munkát a gyerekekkel. De mindig van egy következő cél, ami a soron következő bajnoki mérkőzésre (Dabas-Gyón) van kitűzve. Szeretném kapott gól nélkül és három ponttal zárni a meccset. • Babonám: Hűha, kiemelni nem szeretnék, de nagyon sokáig tudnám sorolni, annyi van. (mosolyog) 

KEDVENC……magyar csapatom: Nem igazán van, viszont a Paks nyilván különleges klub az életemben és jelenleg az együttes stílusa is tetszik a legjobban. • …külföldi csapatom: Real Madrid. • …magyar mezőnyjátékosom: Hűha, sok jó játékossal volt szerencsém Pakson is akár együtt játszani. Báló Tamás személyében például van egy remek labdarúgó, aki most is a csapattársam. Illetve mindenképpen kiemelném Barna Zsoltot, aki szintén csapattársam, nagyon nagy hatással van rám nap, mint nap, képességeiben is nagyon jó játékosnak tartom, illetve mentálisan és hozzáállásban az egyik legnagyobb profi, akivel találkoztam. • …külföldi mezőnyjátékosom: Nincs. • …magyar kapusom: Nincs, viszont mindenképpen kiemelném jelenlegi kapusedzőmet, Pálinkás Andrást, akitől nagyon sokat tanulok minden nap, mind szakmailag, mind emberileg. • …külföldi kapusom: Buffon, akiből árad a pályán a nyugalom és a magabiztosság. 

LEG……nagyobb futballélményem: Amikor egy Mórahalom elleni bajnokin a parkolóban sétált át a párom és a kislányom, és egy szabadrúgásnál állítottam a sorfalat, és először kiabált be, hogy „Hajrá, apa!” Azóta is szinte minden meccsen ott vannak. (mosolyog)…szebb gól, amit valaha láttam: Zsóri Dániel ollózása a Fradi ellen. • …nagyobb siker, amit elértem a futballban: NB I, második hely, U19-es Európa-bajnoki harmadik hely, mégis, talán a legnagyobb a Liga Kupa-győzelem, mert abban a sorozatban jó pár meccsen részt vettem. Illetve, amikor a Szolnokkal eljutottunk a Magyar Kupa elődöntőjébe a Fradi ellen. • …nagyobb hiba, amit a pályán elkövettem: Volt azért jó pár, sajnos, de mindig az éppen aktuális fáj a legjobban. • …jobb labdarúgó, aki ellen pályára léptem: Osztálytól függetlenül szerintem volt sok jó futballista, aki ellen játszottam, kiemelni nem tudok. • …pozitívabb tulajdonságom a pályán: Talán az irányítás és a reflexek. • …negatívabb tulajdonságom a pályán: Ezt majd akkor, ha már abbahagytam. (mosolyog)…pozitívabb tulajdonságom a pályán kívül: Szeretem a vidámságot, a poénkodást. • …negatívabb tulajdonságom a pályán kívül: Huh, van sok, de ezt a kérdést lehet, hogy a feleségem jobban meg tudná válaszolni. (nevet)

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1716740716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása