PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: TÓTH GÁBOR, a Budaörs labdarúgója

Az NB II-nek a nyáron búcsút intő társulat ifjú cerberusa azokat a meccseket ki nem állhatja, amelyeken nincs semmi dolga

2022. augusztus 30. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Tóth Gábor, az NB III Nyugati csoportjában öt forduló után 6 ponttal a tabella 11. pozíciójában álló, Bekő Balázs trenírozta Budaörsi SC labdarúgókapusa.

toth_gabor_foto_bsc1924com.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Kiskoromban beálltam a kapuba egy meccsen, mert nem volt kapusunk, így én védtem ott, mint védő és nagyon megtetszett ez a poszt. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Azokat a meccseket, amikor nincs semmi dolgom. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Bármire képes vagy! 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nem nagyon szeretek erről beszélni, de az egyik az, hogy a mérkőzés napjának reggelén mindig elmegyek futni. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs ilyen játékos. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A Diósgyőr ellen, amikor 2–1-re nyertünk hazai pályán. Sok bravúrom volt és nagyon élveztem azt, hogy ennyi ember előtt játszhattunk. (2022. május 1-jén, az NB II 35. fordulójában Gyurácz András 22. percben szerzett találatával került előnybe a Budaörs, ám Molnár Gábor révén a 39. minutumban egalizált a DVTK, csakhogy a folytatásban a sok helyzet ellenére csupán egy gól született, amit Kojnok Zsolt a 73. percben ért el – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | A Soroksár ellenit mondom, ahol 1–0-ra nyertünk idegenben és én lettem a forduló játékosa, de a diósgyőri is ide sorolható. (2021. október 31-én, az NB II 14. fordulójában Molnár Csaba 51. percben szerzett góljával vitte el a három pontot a Haraszti útról a Budaörs – a szerző)

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Nemrég megmértek a félpályáról. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A kapusedzőmmel, Szabó Balázzsal nagyon jó a kapcsolatunk, de tavaly Slakta Balázzsal és most Kunsági Rolival is nagyon jó dolgozni. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Mindenkivel jóban vagyok, de Gula Boldi és Jász Gergő. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A kézilabdázó Mikler Roland.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7417919267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása