PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: MÖNICH ZOLTÁN, a Hernád labdarúgója

„A mi csapatunk és a szurkolóink nagy része egy nagy baráti társaság, ez a sikerünk titka, és bár általánosságnak hangzik, de valóban így van, ezért sikerült két év alatt két bajnokságot ugranunk”

2024. június 24. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Mönich Zoltán, a Pest megyei III. osztály Délnyugati csoportjában 26 lejátszott bajnoki után 54 ponttal a tabella 2. helyén végző, ám a sikeresen megvívott osztályozó körmérkőzéseknek (Csomád–Hernád 0–0; Pilisvörösvár–Csomád 1–1; Hernád–Pilisvörösvár 2–1) köszönhetően a 2024/2025-ös szezonban a II. osztály, Déli csoportjában rajthoz álló Hernádi FKSE kapusa.

monich_zoltan.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Nagyapám és édesapám is kapus volt, így egyértelműen én is az lettem. Volt egy pár éves kitekintésem a mezőnyben, de a szívem visszahúzott a kapuba.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nincs ilyen dolog szerintem, bármennyire gondolkozom. Szeretem a felelősségét, a terhét, minden szépségét és nehézségét.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Ami a kezemen is szerepel, mégpedig: „Maradj ember, őszinte, tiszta fejjel. Tanulj meg élni, adni is, nem csak kérni.”
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Általában legyúratom magam és zenét hallgatok. Ezek kapcsolnak ki. Amint pályára lépek, átalakul a világ és csak a mérkőzés létezik!
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nem tudnék kiemelni így senkit, számomra minden ellenfél ugyanolyan szintet képvisel. Nem szoktam törődni a rivális játékerejével, saját magam koncentrációjára helyezem inkább a hangsúlyt.
monich_zoltan_2.jpg| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Egyértelműen a megye-kettes feljutásért játszott utolsó meccs, a Pilisvörösvár ellen. Saját magam is éreztem és a szurkolók is éreztették, hogy meccsben tartottam a csapatomat, de igazából ez a dolgom, szóval csak hoztam az elvártat. (2024. június 16-án, vasárnap Holecz Dániel a 32. percben szerzett vezetést a házigazda hernádiaknak, és bár Fenyő Benjamin a 67. minutumban egalizált, Kovács Dániel a 79. percben a vendéglátó gárda számára alakította ki a 2–1-es végeredményt – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Talán amikor Örkényben védtem a megye-egyben és a bajnokságot megnyerő Veresegyház ellen én kaptam meg a lehetőséget. Szerencsére élni tudtam vele és 0–0-ra le tudtuk hozni a mérkőzést. (2013. április 14-én a Pest megyei I. osztály 22. fordulójában úgy végeztek gól nélküli döntetlenre a felek a VVSK otthonában, hogy a házigazdát olyan labdarúgók erősítették, mint a volt újpesti Bogdán Márk, Foró Arnold, vagy a lila-fehéreket ugyancsak erősítő, Budakalászon, a III. Kerületi TVE-ben vagy Siófokon szintén futballozó ex-élvonalbeli Kun György – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Szerencsére nem sok potyagólt kaptam a pályafutásom alatt. Biztosan volt, de nem ragadt meg bennem. A pozitív dolgokra koncentrálok inkább.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A környékbeli kollégák közül szerintem elmondható, hogy mindenkivel jó viszonyt ápolok.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A mi csapatunk és a szurkolóink nagy része egy nagy baráti társaság, ez a sikerünk titka, és bár általánosságnak hangzik, de valóban így van, ezért sikerült két év alatt két bajnokságot ugranunk.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Egyértelműen Mikler Roland.

hernad_csapat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7218434653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása