PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: GREGUS FERENC, az Újlengyel labdarúgója

A támadók bánatára örökölt gének: „A posztot családi hagyatékként kaptam”

2024. február 25. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Gregus Ferenc, a Pest megyei III. osztály Délnyugati csoportjában 13 forduló után 14 ponttal a tabella 10. helyén telelő Újlengyeli DSE labdarúgója.

gregus_ferenc_2.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Középiskolásként szerettem volna sportolni valamit, a labdarúgás kézenfekvő volt, a posztot pedig családi hagyatékként kaptam.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Kevesen értik meg a posztunkat, természetét, felelősségét, eszünk járását.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „És érezzék egy kézfogásról rólad, hogy jót akarsz, és te is tiszta jó vagy, s egy tekintetük elhitesse véled: szép dolgokért élsz – és érdemes élned.”
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Tipikus, három kapufa megérintése, mindegyik sajátos módon és sorrendben.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs ilyen, sok jó támadót ismertem meg az évek alatt, bármikor játszunk egymás ellen, kitüntetett figyelemmel kísérem őket a mérkőzésen, és remélem, hogy túljárhatok az eszükön.
| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Az öszi utolsó bajnoki mérkőzésünk, november 19-én az Inárccsal szemben. Sok bravúrral és egy öngóllal sikerült otthon tartanunk a három pontot a papíron esélyesebb szomszédvár ellen. (A Pest megyei III. osztály Délnyugati csoport 13. fordulójában a házigazda az első felvonás előtt nem sokkal az elnyűhetetlen Ásoth Dániel találatával került előnybe, ám a folytatásból nem telt el egy minutum sem, amikor Fajka Ákos öngóljával egalizált az Inárcs, ám a 80. percben Lasán Bálint kialakította a 2–1-es végeredményt – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Mindig jó érzés, amikor az embert elismerik, 2013 márciusában beszéltünk telefonon Horváth M. Attilával egy forduló válogatottsággal felérő mérkőzés kapcsán, ez egy Pereg–Üllő II. bajnoki volt. (2013. március 10-én, a Pest megyei II. osztály Déli csoport 17. fordulójában a házigazda az első félidő hajrájában kétgólos előnyre tett szert Juhász Bertalan és Horák Gyula találataival, ám a fordulást követően a látogató Simon Zsolt duplájával egyenlített, így a 78. percre már kialakult a 2–2-es végeredmény, további részletek lentebb, a cikkre kattintva – a szerző)

sportszelet_20130314_gregus_ferenc_interju.jpgujlengyel_cimer.jpg| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Szerintem ezeket senki sem szereti megjegyezni, de talán az a jó hír, hogy nem kaptam olyan potyát, amin a bajnoki cím múlott volna. Azt biztosan emlegetnék, hogy ne feledjem.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Mindig is könnyen barátkoztam, de valahogy mindig egyedül maradok. Tavaly még Dudás Tiborral és Vozár Dániellel őriztük az újlengyeli hálót, őket emelném ki.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A futball szülte az én legjobb barátaimat, amiért nagyon hálás vagyok. Horváth Richárd és Kurucz Gergő, jelenleg is csapattársaim Újlengyelen.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland, őt mindig figyelemmel követem. Elképesztő az a munka, amit végez.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7318339367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása