PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: HORVÁTH BENDEGÚZ, a Szombathelyi MÁV Haladás VSE labdarúgója

A cerberus is tudja, ez lehet az egyik alapja az NB III-as tagság megtartásának: „Nagyon jó a csapategység a jelenlegi klubnál”

2024. április 09. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Horváth Bendegúz, az NB III Észak-Nyugati csoportjában a 23. forduló után 22 ponttal a 14. helyen álló újonc Szombathelyi MÁV Haladás VSE labdarúgókapusa.

horvath_bendeguz_1.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | A játszótéri szabályok alapján kerültem be a kapuba, aki a legducibb, az lesz a kapus. Az akkori edzőm felvetésére álltam be az egyik edzés végén kapura lövésekre, ahol meglehetősen élveztem, hogy eltalál a labda. Ezzel a lendülettel bent is ragadtam.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Az edzés közbeni holtidőket, amikor nem kellünk a csapathoz.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | A tehetség az intelligencia egyik formája. (Jeffrey Eugenides) Gyerekkoromban sosem voltam túlzottan ügyes, de ahogy nőttem fel, kezdtem megérteni a játékot, azt, hogy mit, miért és hogyan csinálunk. Szerintem ez segítette leginkább a fejlődésemet.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nem vagyok babonás, viszont minden csapattársammal pacsizok mérkőzés előtt, majd a kapu mellett, a kezdő sípszót megelőzően megpróbálom a talpára dobni a kulacsomat.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nem tudnék mondani olyan játékost, aki ellen nem szívesen védek.
| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | Talán az első fordulóban, a Csorna elleni bajnokit mondanám. Lélektanilag fontos mérkőzés volt mind nekem, mind a csapattársaimnak. (2023. július 30-án, az NB III Észak-Nyugati csoport 1. fordulójában a házigazda újonc Szenczi Bence révén került előnybe a 33. percben, és bár Tóth Adrián a 68. minutumban egalizált, miután Árvay Dávid a 90. percben bevette Ficsór Dávid hálóját, a vasiak 2–1-es diadalt arattak a bajnokság nyitányán – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Az Orosháza ellen osztályozót játszottunk az NB III-ba való feljutásért idegenben, ahol nyerni sikerült. Ez a meccs nagyon közel áll a szívemhez, hiszen egy hosszú szezon végén sikerült felrakni az i-re a pontot. (2023. június 4-én Ferencz Zoltán a 32. percben bevette Bordás Dániel kapuját, ám a házigazda Fehér Bence által a 73. minutumban egyenlített, csakhogy a 83. percben érkezett Tóth Márton, aki kialakította az 1–2-es végeredményt – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | A tavalyi szezonban, a Vép ellen volt egy szél által megbabrált beadás, amit szerencsétlenül ütöttem a kapufára, úgy, hogy pont a támadó elé került a labda. Szerencsére a csapattársak egy gyors góllal válaszoltak rá. (2023. április 2-án a Vas megyei I. osztály 21. fordulójában a 64. percig kellett várni a találkozó első találatára, Balikó Dániel révén a házigazda Vép szerezte meg a vezetést, ám a hajrá a 2–1-es diadalt arató Haladásé volt, amely a 78. minutumban Tarján Patrik góljával egyenlített, majd tíz perccel később Szőts Máté kialakította a végeredményt – a szerző)
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Véleményem szerint eddig az összes kapustársammal és kapusedzőmmel jól kijöttem, akár idősebb, akár fiatalabb. Ha egy kapustársát kéne közülük kiemelnem, az Hegyi Krisztián lenne. Együtt nőttünk fel és a mai napig jó barátságot ápolunk. Kapusedzőként Hegedűs Pétert említeném meg, aki a szakmai segítség mellett a pályán kívül is mindig segítségemre van.

horvath_bendeguz_2.jpg

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Nagyon jó a csapategység a jelenlegi klubnál, így nem szeretnék külön kiemelni senkit.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Futsalos múltamból adódóan Alasztics Marci az, akit nagyon jó kapusnak tartok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr418377195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása