PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: SEBESTYÉN ISTVÁN, a Diósdi TC labdarúgója

Ritka bravúr: a 2020/2021-es szezonban még Martonvásáron védő cerberus a Sárosd elleni két bajnokin összesen három 11-est hárított

2023. december 30. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Sebestyén István, a Pest megyei II. osztály Déli csoportjában 15 forduló után 33 ponttal a tabella 3. helyén telelő Diósdi TC korábbi NB III-as kapusa.

sebestyen_istvan_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Tápióságon voltunk kilencévesen egy tornán és nem jött el a kapusunk. Engem kért meg az edző, hogy álljak be. Nagyon jól sült el, mivel elmeneteltünk az elődöntőig és engem választottak a torna kapusának. A következő héten már kapusként indultam edzésre.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Közhely, de az, hogy a hibáinkra jobban emlékeznek, mint a bravúrjainkra. A másik, amit nagyon nem szeretek, az a sebezhetőség. Egy rossz mozdulat és a csapattársaid is akár kapusedzővé vagy kritikussá változnak…
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nincs.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nem vagyok babonás, de a kapufákat megszokásból szoktam megütögetni a félidők előtt.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs ilyen. Aki nagyon jó, az ellen jön a drukk és azért szeretnék védeni. A kevésbé jó csapatok ellen pedig közömbös az érzésem.
| 6 | Szezonbeli legjobb meccsem | A Tápiószecső elleni. (2023. szeptember 3-án, a Pest megyei II. osztály Déli csoport 4. fordulójában a Polákovics Attila által trenírozott házigazda Diósdi TC Kramár Dániel 26. percben elért találatával került előnybe, ám a 61. percben 11-esből Surányi Dániel kialakította az 1–1-es végeredményt – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Martonvásáron védtem és a Sárosd ellen két büntetőt is hárítottam egy meccsen, valamint két-három bravúrral tudtam a döntetlenhez hozzájárulni. (2020. augusztus 15-én, a Fejér megyei I. osztály 1. fordulójában, Sebestyén István első martonvásári bajnokiján jött össze a nem mindennapi bravúr a 2–2-es végeredmény ellenére, az pedig már a ráadás, hogy a két csapat 2021 tavaszán lejátszott bajnokija úgy ért véget 0–0-val, hogy a cerberus azon a meccsen is védett egy 11-est – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Nem durva potyagól, de nagyon kellemetlenül éreztem magam, amikor az FTC második csapatában a Hódmezővásárhely elleni NB III-as bajnokin a félpályáról átemeltek. (2017. április 16-án az NB III Közép-csoport 27. fordulójában a hazai pályán futballozó Ferencváros II. Sebestyén Istvánnal a kapujában úgy végzett 2–2-re, hogy a Csongrád-Csanád megyeiek Horváth Bence 49. és Kormányos Kolos 54. percben elért találatával kétgólos előnybe kerültek, ám a második felvonás derekán előbb Csernik Kornél szépített, míg a véghajrában Adamcsek Máté is bevette Bordás Dániel hálóját – a szerző)
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Kandó Zsombor. Imádtam vele egy csapatban lenni.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Waller Edwárd. Barátom, szomszédom, bajtársam. Együtt járunk edzésekre évek óta.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Pálinger Katalin, a női kézilabda-válogatott kapusa volt a kedvencem gyerekként.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2118291319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása