PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: VACZÓ PATRIK, a Pátyi SE labdarúgója

Aki góllal köszöntötte kislánya születését: „Rajtunk nagyobb a teher, mint a mezőnyjátékosokon, mert a többiek tízen vannak a probléma megoldására, a kapus viszont egyedül”

2024. január 01. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Vaczó Patrik, a Pest megyei II. osztály Déli csoportjában 15 forduló után 29 ponttal a tabella 5. helyén telelő újonc Pátyi SE kapusa.

vaczo_patrik_csaladi_uj.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | 2006-ban kezdtem a pályafutásom, akkor még védőként. Pár év elteltével viszont az edzéseken soha nem volt kapusunk és én szívesen vállaltam ezt a szerepet, mert szerettem védeni, aztán kiderült, hogy a kapuban a helyem.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nem nagyon van ilyen, mert nagyon szeretek kapus lenni, viszont úgy gondolom, hogy a kapuson nagyobb a teher, mint a mezőnyjátékosokon, mert a többiek tízen vannak a probléma megoldására, a kapus viszont egyedül. Ha ő hibázik, azt nagyon nagy valószínűséggel az ellenfél góllal bünteti.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Gondolkodj, higgy, álmodj és merj.”
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Ilyen nem nagyon van, viszont a kezdő sípszónál mindig megütöm a felső kapufát.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nem nagyon tudok ilyet mondani, de a nagyon agresszív, sportszerűtlen és bunkó csapatokat, illetve játékosokat mondjuk nem kedvelem.
| 6 | Szezonbeli legjobb mérkőzésem | Az idei évadban kevesebb lehetőséget kaptam és ezek közül sem tudok kiemelni olyat, amin extra teljesítményt nyújtottam volna. (2023 őszén Vaczó Patrik a bajnokságban négyszer kezdőként, kétszer csereként beállva összesen 450, míg a megyei kupasorozatban mindkétszer kezdőként 180 percet töltött a pályán – a szerző)
vaczo_patrik_portre_uj.jpg| 7 | Karrierem eddigi legjobb meccse | Ebből szerencsére sok van, de hogy a közelmúltból idézzek és talán a legfontosabbat említsem, akkor a 2021/22-es szezonban játszottunk a Gyáli BKSE ellen, amelyen, a mezőnybe álltam be és a 86. percben gólt rúgtam. A tizenkettediket, ezzel nyertünk 12–0-ra. Azért emlékezetes, mert a kislányom azon a héten, 12-én született. (2022. május 15-én a Pest megyei III. osztály Nyugati csoportjában 3–0-s félidő után győzött 12–0-ra a házigazda Győrik Dávid és Horváth Dániel triplájával, valamint sorrendben Cserei Norbert, Erdei Róbert, Dalnoki Marcell, Pankotai Krisztián, Molnár Ákos, illetve Vaczó Patrik találatával – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Annyira nem emlékezetes, de egyszer körülbelül 40 méterről kaptam egy szabadrúgásgólt, maradjunk annyiban, hogy lett volna esélyem kivédeni.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A kapusedzőm, Nagy Gábor és az egyik kapustársam, aki jelenleg térdsérüléssel bajlódik, Kont Csaba. Viszont itt kiemelném a jelenlegi és korábbi kapustársamat, Román Viktort, akivel úgy gondolom, megfelelően kiegészítjük egymást és segítünk egymásnak a maximum elérésében.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Szerencsére úgy gondolom, hogy az egész csapatot a barátomnak mondhatom, de ha ki kellene emelnem valakit vagy valakiket, akkor Pankotai Krisztiánt és Garamvári Mátét mondanám.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland és Vogel Soma, Ők a legjobb kapusok a maguk sportágaiban.

paty_csapat.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8718293009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása