PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BÚZÁS GÁBOR, a Bp. Erdért labdarúgója

Hétévesen még kézilabdázott, de már akkor is a háló előtt állt a futballista, aki azt vallja, amelyik kollégája bárki ellen fél védeni, az nem való kapusnak

2023. január 02. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Búzás Gábor, a Budapest-bajnokság III. osztály 1. csoportjába besorolt, 13 forduló után 29 ponttal a tabella 4. helyén telelő Bp. Erdért SE labdarúgója.

buzas_gabor.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Már kiskoromban, hétévesen kezdtem el az iskolában kézilabdakapusként játszani, mert megfogott az, amit érezhet egy kapus egy védés után. Örömmel teli érzés az, amikor hozzátudok tenni a játékommal a csapat sikeréhez. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Olyan szerencsére nincsen, hiszen azért vagyok kapus, mert élvezem és szeretem. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Ilyet sajnos nem tudok mondani. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Zenét hallgatok a meccsre érkezésig, közben egy energiaitalt megiszom, hogy éber legyek mérkőzés közben. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Olyan csapattal vagy játékossal még nem találkoztam és nem is fogok, hiszen minden meccset meg kell nyerni. Mindegy, hogy éppen melyik társulat ellen játszunk vagy az, hogy ki rúgja a labdát a kapu felé, a célom az, hogy kivédjek minden lövést. Ha valaki azt érzi, hogy nem akar védeni valaki ellen, akkor az fél, és az nem való kapusnak – szerintem. 

| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Lehet, hogy fura lesz, amit mondok, de az a CsHC 94 csapata ellen volt. Bár kikaptunk 3–2 re, sok védést kellett bemutatnom, de sajnos ez is kevés volt ahhoz, hogy legalább az iksz meglegyen. (2022. április 27-én a Budapest-bajnokság III. osztály 1. csoport 24. fordulójában a házigazda csepeliek egy félidő után már 3–0-ra vezettek Berhidai Dániel triplájával, a fordulást követően az Erdértnek Kobolák Péter révén viszont „csak” a duplázás jött össze – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Az Újpesti Flotta II. ellen játszottam, amikor egy nagyon izgalmas, szoros mérkőzésen nyerni tudott a csapatunk 3–2 re. Ezen a találkozón benne volt, hogy akár 8–8 is lehet az eredmény, de szerencsére nem így nem lett. (nevet) 

img_20221106_185115.jpg

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Nem szívesen emlékszem vissza erre az esetre, de sajnos volt ilyen is. A Műegyetem II. ellen játszottam, amikor a csapattársam hazaadta a labdát és a csatár megtámadott engem, én ki akartam rúgni, de véletlenül a támadóba rúgtam bele a labdát és bepattant róla a kapuba. Ott és akkor nagyon elszégyelltem magam, mert ezzel a góllal kaptunk ki. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Kiss Tamás, ő jelenleg a Stand98 FC-ben focizik, régebben csapattársak voltunk. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Úgy érzem, nem illene egy vagy esetleg két játékost megemlíteni, hiszen egy csapat vagyunk. Szerencsére ez az együttes egy összetartó brigád és mindenki jóban van a másikkal. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mivel kézilabdáztam régen, ezért Mikler Rolandot mondanám. Amit művel a pályán, azt élmény nézni! Régebben meg a férfi vízilabdázóknál Szécsi Zoltán, illetve Nagy Viktor, azaz két meghatározó kapus volt a világon. Ha pedig külföldi futballkapusokról van szó, számos nagy egyéniség megtalálható közöttük: Iker Casillas, Gianluigi Buffon, Oliver Kahn – és sorolhatnám egész estig, akiknek a játéka megfogott engem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3018016906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása