PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BERKI PÁL LÁSZLÓ, a Dabasi KC VSE kézilabdázója

„Az egész csapatomat egy második családnak tekintem, így mindenki a barátom”

2022. december 30. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Berki Pál László, a férfi kézilabda NB II Déli csoportjában 11 forduló után 7 ponttal a tabella 11. helyén álló Dabasi KC VSE U23 kapusa.

berki_pal_laszlo.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | A 2018-as szezonkezdéskor az U15-ben kiöregedett a kapusunk, és én voltam az, aki elvállalta a kapuskodást. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Csak egy dolgot nem szeretek, és az annyi, hogy nem érhetek a hatoson kívül az ellenfél játékosaihoz. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nem nagyon tudok mondani semmilyen idézetet, ami illene rám. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Csak annyi, hogy egy órával előtte felveszem a mezt és rá a melegítő felsőt. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Kimondott személy nincsen, de még poszt sincs, aki ellen utálnák védeni. 

| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | A Dabas–PLER mérkőzésen volt szerintem a tavalyi szezonban a legjobb védés statisztikám. 42 lövés, 20 védés, 45%-os teljesítmény. (2021. október 15-én a serdülő I. osztály Keleti csoport 5. fordulójában 11–11-es félidő után a vendég PLER-Budapest 24–22-es diadalt aratott – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Ugyanezt, a PLER elleni találkozót tudom mondani. 

dabas_kc_vse.jpg

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Amikor a beállósnak passzoltak, de a csapattársam megelőzte és véletlenül beütötte mellettem. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Úgy érzem, hogy mindhárom kapustársammal jó viszonyban vagyok, ezért egyiküket sem tudom kiemelni. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Az egész csapatomat egy második családnak tekintem, így mindenki a barátom. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Nem nagyon ismerek más csapatsportágban kapusokat, így nem igazán tudok senkit mondani.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3618014882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása