PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: KÉSMÁRKI KATA, a Bácsalmási PVSE korábbi kézilabdázója

A pályafutását szüneteltető cerberusnál hamar érkezett a felismerés: „Sosem szerettem futni, így azt gondoltam, a kapusposzt a legmegfelelőbb számomra, de naív voltam, ezt ma már másképp gondolom, hiszen rengeteg mozgást igényel”

2024. február 18. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: a pályafutását szüneteltető Késmárki Kata, aki legutóbb a női kézilabda NB II-ben szereplő Bácsalmási PVSE kapusa volt.

kesmarki_kata.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Sosem szerettem futni, így azt gondoltam, a kapusposzt a legmegfelelőbb számomra. Naív voltam, ezt ma már másképp gondolom, hiszen rengeteg mozgást igényel.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nincs ilyen, mindent szeretek a kapusságban, hiszen minden velejárójával ad egy kerek egész posztot.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nagyon nehéz egyet kiválasztani, de ha kell mondani, akkor ez lenne: „Nem hinni meg reménykedni kell, hanem tenni.” (Kollár Betti) Nem másért, minthogy legfőképpen a sportolásban, de az életben is mindig a tenni akarás, az igazi akarat, küzdés segített.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Több is volt a pályafutásom során, azonban sokszor cserélődtek, de egy mindig is örökös volt. Mint minden öltözőben, nálunk is mindig hangosan szólt a zene, azonban az én fülemben mindig benne volt a fülhallgató, amiben mindig egy bizonyos szám szólt folyamatosan, mely egy személyre emlékeztet és mindig ebből merítettem erőt.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nem szeretnék konkrét személyt kiemelni, de igazából nincs is ilyen. A szélsők ellen sosem szerettem védeni és leginkább azon szélsők ellen, akik a bizonyos fejre húzást nagyon kedvelték.
| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Talán az NB II-ben lévő Szeged csapata ellen volt. (2022. december 18-án az NB II Dél-Keleti csoport 11. fordulójában a PC Trade Szegedi NKE hazai környezetben 17–15-ös félidő után 33–32-re nyert a Bácsalmás ellen – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Hála Istennek, több olyan is van, amire azt tudnám mondani, hogy a legjobb volt, azonban én a 2021/2022-es évadból a Kecskemét elleni NB II-es bajnokimat szeretném kiemelni és nem feltétlen csak a saját teljesítményem miatt, hanem mert azon a meccsen tapasztaltam meg életem során a legjobban, hogy milyen egy csapatnak küzdeni és harcolni. (2022. március 19-én az NB II Dél-Keleti csoport 15. fordulójában a hazai környezetben pályára lépő Bácsalmás a szünetben még 16–17-re állt a Kecskeméti NKSE ellen, ám a fordulást követően az egy találatig jutó Késmárki Kata bravúrjainak is köszönhetően a vendéglátó 30–29-es diadalt aratott – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Szerencsére ez egy edzőmérkőzésen történt meg, hogy egy csapattársammal a kispadon beszélgettem, míg az ellenfél kapusa bevette a hálómat.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Sok kapus van, akivel jó viszonyt ápolok, azonban valahogy mégsem a kapusok voltak általában a legjobb barátaim, hanem a mezőnyjátékosokból alakultak ki nagyobb barátságaim. Minden kolléga azonos szinten áll a szívemben, így nem szeretnék senkit sem kiemelni.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Egy személyt nem tudok kiemelni, mivel hála Istennek, sok barátom van és mind kézilabda mezőnyjátékosok. Biztos vagyok abban, hogy akiknek ebben a listában kell lennie, ők pontosan tudják.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Király Gábort egyértelműen kiemelném a futball mezőnyéből. A szívemhez legközelebb azonban Pálinger Katalin áll, aki miatt a 16-os mezszámot is választottam, de idesorolnám Katrine Lunde-t, Szikora Melindát és Mikler Rolandot is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6018328743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása