PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: MÓRI MIKA, a MÁV Előre-Cunder Kézisuli kézilabdázója

A már az NB I-ben is bemutatkozó ifjú cerberus amondó, hogy nincsenek álmai, mert mindegyiket valóra váltja

2023. október 24. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Móri Mika, a férfi kézilabda NB II B-csoportjában 4 lejátszott mérkőzés után 3 ponttal a tabella 6. helyén álló székesfehérvári MÁV Előre-Cunder Kézisuli korábbi NB I-es kapusa.

mori_mika.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Mint minden gyerek, nagyjából a focival kezdtem a sportolást, majd adódott egy lehetőség és elmentem egy kézilabda edzésre. Egyből megtetszett a sport, és már akkor tudtam, ezt szeretném csinálni.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nem azt mondom, hogy elzárkózok a fejjel való védéstől, de ha tudom, akkor inkább próbálom megoldani máshogy.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nincsenek álmaim, mert mindet valóra váltom.
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Mindig amikor elkezdem az öltözést a meccsruhába, akkor odafigyelek, hogy a jobb zokni, bal zokni, majd jobb cipő és bal cipő legyen a sorrend.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Josip Peric, akivel Tatabányán volt lehetőségem rengeteget edzeni. Kifejezetten egy technikás játékos, aki rendesen tudja színezni a játékot.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Sajnos külön meccset nem tudok kiemelni, mindegyik emlékezetesre sikeredett valamiért, de a legfontosabbnak talán az első NB I-es mérkőzésemet mondanám. (2023. május 5-én az NB I 23. fordulójában a kapujában Nagy Benedeket, Székely Mártont és Móri Mikát bevető MOL Tatabánya KC 16–13-as félidő után 36–25-re győzte le a hálója előtt Balogh Tibort és Miklós Gergőt foglalkoztató Fejér-B.Á.L.-Veszprémet – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Két évvel ezelőtt még az U20-as bajnokságban a Balatonfüred-meccset említeném, amikor hazai pályán fogadtuk az ellenfelünket és kifejezetten hangulatos mérkőzésre sikeredett. (2022. március 31-én a pontvadászat 20. fordulójában a Móri Mikát a soraiban tudó Grundfos Tatabánya KC 16–12-es félidő után 30–21-re győzte le a BFKA-Balatonfüredet – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | A Tata elleni mérkőzésen, viszonylag szoros állásnál jobbátlövő pozícióból érkezett egy Ívelt átlövés, ami furcsamód elment felettem és mint a hulló falevél, beesett a kapuba.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Sok csapattársam volt már, így különösebben nem tudok senkit kiemelni.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A legjobb barátom a mai napig Pergel Andrej, akivel még a NEKA színeiben ismerkedtem meg.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Régebben követtem a focieseményeket és mindig is Gianluigi Buffon volt az, akinek tudtam szurkolni még anno a Juventus színeiben.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7518242485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása