PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: KŐHALMI PATRIK, a Budapesti Honvéd kézilabdázója

Küzdősport után váltott a cerberus, akinek néhány edzés után azt mondta a trénere, hogy kapust csinál belőle

2023. október 17. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Kőhalmi Patrik, a férfi kézilabda NB II B-csoportjában 4 forduló után 3 ponttal a tabella 7. helyén álló és az I. osztályú U20-as bajnokságban szereplő Budapesti Honvéd SE kapusa.

kohalmi_patrik_akcio.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Hatévnyi küzdősport után váltottam a kézilabdára. Az akkori edzőm szívesen fogadott, csak annyi mondott: „Majd meglátjuk mi lesz belőled.” Az egyik edzésen a csapat kapusa lebetegedett. Én voltam az egyetlen, aki önként beállt a kapuba. Éreztem, hogy megtaláltam a posztomat. Az edzés végén odajött hozzám az edzőm és azt mondta: „Én kapust csinálok belőled.”
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Sokszor úgy érzem, hogy egyedül vagyok egy egész csapat ellen, ami valójában nem igaz, mert még másik hat társam segít nekem együttesen.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „A legnagyobb dicsőség nem az, hogy soha nem vallunk kudarcot, hanem hogy minden bukás után képesek vagyunk felemelkedni.” (Nelson Mandela)
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Minden meccsem előtt mindegyik kapufát megérintem és megkocogtatom, hogy szerencsét hozzanak.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Legfőképpen barátaim vagy ismerőseim ellen nem szeretek játszani, mert meg kellett tanulnom, hogy a pályán egymás ellenfelei vagyunk.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | A tavalyi szezon végén elértünk egy hatalmas sikert, legyőztük az FTC együttesét. A mérkőzés utolsó perceiben vesztésre álltunk, de nem adtuk fel, mert éreztük, hogy van még itt keresnivalónk. Csapatként küzdöttünk a végsőkig és úgy játszottunk, mint még soha. A meccset sikerült a javunkra fordítani egy utolsó másodpercben szerzett találattal. (2023. május 19-én az I. osztályú U20-as bajnokság Keleti csoport 25. játéknapján a házigazda Honvéd 15–15-ös első félidő után 33–32-es diadalt aratott, így visszavágott a tavaly decemberben idegenben elszenvedett 34–26-os kudarcért – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Sok jó mérkőzésem volt, de szerintem ezek közül is a legemlékezetesebb az idei szezonban elért győzelem Békésen. A meccs végig feszült és szoros volt, de a végén, amikor kellett, egy ziccer- és büntetővédéssel járultam hozzá ehhez a közös sikerhez. (2023. szeptember 7-én, az I. osztályú U20-as bajnokság Keleti csoport 2. fordulójában a fővárosiak már a szünetben is 16–13-ra vezettek, ám a rendkívül izgalmas hajrában csupán egy találat maradt meg a Honvéd előnyéből, amely végül 29–28-ra nyert – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | A labda az egyik kapufát eltalálta, majd a másikra átpattanva végül a tarkómról jutott a gólvonalon túlra, balszerencsémre.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A felnőtt csapatban lévő kapustársammal ápolom a legjobb viszonyt, Filip Tamással, de idesorolnám egykori edzőmet is, Rigó Zoltánt, aki szintén kapus volt játékoskorában. Rengeteg időt és energiát szánt rám, hogy elindítson kapuskarrierem elején, nagyon sokat köszönhetek neki. Ugyan már évek óta kikerültem a kezei közül, de a mai napig, amikor csak tud, kijön a meccseimre. Jelenleg Pásztor Rita kapusedzőm is segíti fejlődésemet.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Szerencsémre mindenkivel jóban vagyok a csapatomból. Nemcsak egy csapat vagyunk, hanem egy kis családnak számítunk már.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Iker Casillast mondanám példaképemnek a labdarúgás világából, ugyanis magassága ellenére és kemény munkával a Real Madrid ikonikus kapusává vált.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1418236261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása