PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: FILIPP TAMÁS, a Budapesti Honvéd kézilabdázója

Aki a suliban kezdte: „Egyedül én voltam olyan bátor, aki be mert állni a kapuba”

2024. február 09. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Filipp Tamás, a férfi kézilabda NB II B-csoportjában szereplő és 9 bajnoki után 3 ponttal a tabella 7. helyén telelő Budapesti Honvéd SE játékosa.

filipp_tamas.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Sulikézin kezdtem. Egyedül én voltam olyan bátor – vagy hülye (nevet) –, aki be mert állni a kapuba.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Minden lövés egy külön harc, amit meg kell vívni. Bármelyik posztról is érkezik, mindig fel kell mérni az ellenfelet gyorsan. Gól esetén le kell vonni a tanulságot, és rá kell jönni, hogy a következő lövésnél hogyan tudok én győzni.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Hozzám egy dalszöveg illik a leginkább: „Mosolyogva ébredek, mosolyogva félek, mosolyogva kérek, mert mosolyogva élek, mosolyogva nézek, csak mosolyogva érzek, mosolyogj, ha kérlek, a mosolyodból élek.” (Punnany Massif – Mosoly)
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Minden meccs előtt valami ritmusos technót hallgatok. Ez ritmusba hoz.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | A kevésbé képzett jobbszélsők ellen. Nagyon rossz érzés gólt kapni tőlük, emellett tapasztalatom szerint ők lőnek a legtöbbször fejbe.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Az U23-as Fradi ellen, idegenben. Végig fej-fej mellett haladtunk, eggyel vezettünk, ám körülbelül tizenöt másodperccel a vége előtt kaptak egy büntetőt. Amikor odaállt az ellenfél játékosa… A legjobb barátom a padról hívta fel a figyelmemet, csak ennyit mondott, hogy „fél a gyerek”. Összenéztem a haverommal és tudtam, hogy ez meglesz. Így is lett. Ezzel nyertünk. (2022. szeptember 18-án az NB II Északi csoport 2. fordulójában, az Elek Gyula Arénában úgy aratott 26–25-ös diadalt, hogy már a szünetben is 14–12-re vezetett a Budapesti Honvéd – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Egy Üllő elleni találkozó volt életem legjobbja. Évek óta nagy rivalizálás volt a két csapat között. Otthon kikaptunk 4-5 góllal tőlük egy héttel korábban. Elutaztunk hozzájuk úgy, hogy tudtuk, eggyel többel kellene nyerni egy jobb csapat ellen. Az egész mérkőzésen jól ment a védés. Több átlövést és ziccert is fogtam, emellett sorra fogtam a büntetőket is, hatot vagy hetet egymás után. Sajnos azonban így is eggyel kevesebbel nyertünk, mint kellett volna…
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Sok potyagólt kaptam már, ez a kézilabdában szerintem elkerülhetetlen.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Fazekas Ákos Ábel. Nagyon jó barátom és strandkéziben volt szerencsém egy csapatban játszani vele két évig. Nagyon jó a viszonyunk, minden héten beszélünk.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Réthy Ádám. Ő a legjobb barátom, akár a pályán, akár azon kívül. Edzésen segítjük egymást, elmondjuk a másiknak, hogy miben lehetne változtatni, a pályán kívül pedig minden héten csinálunk valami programot.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | –

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr918323019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása