PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BALOGH JÓZSEF DÁNIEL, az FC Dabas labdarúgója

„Bár mezőnyjátékosként kezdtem, hamar rájöttem, hogy nekem inkább a kapuban van a helyem”

2022. szeptember 01. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Balogh József Dániel, az NB III Közép csoportjában szereplő METON-FC Dabas labdarúgókapusa, aki az előző szezonban a felnőttek között a Pest megyei II. osztály, Déli csoportjának 14. helyén záró Dabas II.-ben jutott rendszeres játéklehetőséghez. 

balogh_jozsef_daniel.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Kiskoromban nagyon szerettem ugrálni, labdával játszani, és a meccseket nézegetve megtetszett a kapusoknak a világa. Bár mezőnyjátékosként kezdtem el a sportot, hamar rájöttem, hogy nekem inkább a kapuban van a helyem. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nem nagyon van olyan dolog, amit ne kedvelnék, de amikor nyáron a tűző napon is hosszú aláöltözetben kell mozogni, akkor az nem olyan kellemes. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Amikor van lehetőséged, nem élsz vele, amikor élnél vele, már nincs.” 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsenek rituáléim, viszont szeretek meccs előtt korán kimenni, bemelegíteni, és alaposan átvenni azokat a dolgokat, amivel szembetalálkozhatok a mérkőzésen. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Gyengébb csapatok ellen, mert nagyon könnyen bele lehet aludni a meccsbe és elveszíteni a fókuszt, amikor kilencven perc alatt párszor ér labdába a kapus. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Az Ecser elleni bajnoki mérkőzés a szezon vége felé. Ez volt a legjobb meccsem, hiszen a tabellán jóval fentebb lévő csapatot sikerült legyőznünk, amihez én is hozzá tudtam tenni. (2022. május 5-én, a Pest megyei II. osztály, Déli csoport 27. fordulójában úgy nyert idegenben, a vecsési sporttelepen az Ecser ellen a Dabas II. 0–0-s félidő után 2–1-re, hogy Szabó Balázs révén a pályaválasztó szerzett vezetést az 50. percben, ám az 58. minutumban az FC Dabas legendája, Danyis „Jasin” Attila egyenlített, míg a 68. percben Rutterschmid Robin kialakította a végeredményt – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Pontosan nem emlékszem, hogy mikor volt, de amikor először felkerültem az U17-be tizennégy évesen, akkor volt egy meccs. A bajnokság első helyezettjével játszottunk utolsóként és egy bravúros döntetlent sikerült kiharcolnunk, amihez sok védéssel hozzájárultam. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Pár éve utánpótlásban egy Cegléd elleni meccsen 20-25 méterről eleresztett gyenge lövést fogni akartam és becsúszott a kezeim között. Szerencsére nem ezen a hibán ment el a mérkőzés. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A dabasi kapuskollégákkal nagyon jó viszonyban vagyok, jó közösség alakult ki szerencsére idén, illetve volt kapuskollégák, edzőtársak, például az egri kapustáborokból megismert srácokkal is jó viszonyban vagyok. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Most nyáron együtt kerültünk fel az első csapatban itt Dabason Molnár Zolival, vele jó baráti kapcsolatban vagyok, hiszen az utánpótlásban már több éve együtt nehezítettük a csatárok munkáját. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Más csapatsportágat, amiben kapus van, nem követek, viszont nagy NBA fanatikus vagyok, ott pedig Russel Westbrook az örök kedvencem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1717921889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása