PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: KISÉK MÁTÉ, a Komárom kézilabdázója

„A magas, hosszú kezű játékosok ellen nem szeretek védeni, mert sokkal nehezebb kitempózni az ő lövéseiket”

2022. július 27. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Kisék Máté, a férfi kézilabda NB I/B 2021/2022-es szezonjában a Nyugati csoport alapszakaszában 6 ponttal a tabella 9. helyén végző, az alsóházban 7 egységgel ugyancsak a 9. pozícióban záró Komárom VSE kapusa. 

kisekmate.png| 1 | Amiért kapus lettem | Még általános iskolában kezdtem el sportolni, és az első választás a foci volt. Ott teljesen véletlen kerültem be a kapuba és ragadtam is ott. A kézilabdában tudatosan választottam a kapusposztot. Egészen vicces oka volt az elején a választásnak, itt kellett a legkevesebbet futni. (nevet) 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nagyon sok minden múlhat a kapus teljesítményén, ezért nagy felelősség hárul ránk. Amit igazán szeretek, hogy akár egyedül is eldönthetünk egy kiélezett találkozót. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | A legfontosabb, amit a győzelemből megtanulhatunk, hogy képesek vagyunk rá. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Annyit elmondhatok, hogy van egy-két rituálém, de nem szeretném elárulni őket. Szeretem ezeket megtartani magamnak. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | A magas, hosszú kezű játékosok ellen, mert sokkal nehezebb kitempózni az ő lövéseiket. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Szerencsére több jó mérkőzésem is volt, de talán egy NB I/B-s alapszakasz meccset tudnék idesorolni. Kicsit árnyalja a képet, hogy egy góllal kikaptunk azon a szigetszentmiklósi találkozón, de nagyon élveztem végig a pályán töltött perceket, hiszen nagyon jól ment a védés, főleg az első félidőben. (2022. február 26-án, az alapszakasz 16. fordulójában úgy szenvedett 27–26-os vereséget a Komárom a Vitáris Norbertet is a soraiban tudó Szigetszentmiklósi KSK otthonában, hogy a szünetben még a vendégek vezettek 12–10-re – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Őszinte leszek, nem is biztos, hogy tudnék pontos választ adni. Két meccs jutott eszembe. Az egyik egy Balatonfüred elleni mérkőzés volt, amit egy góllal nyertünk és az utolsó másodpercben is fogtam egy ziccert. Ebben az évben nyertük meg az NB I/B-t a veszprémi csapattal. A másik találkozót pedig a Kecskemét színeiben védtem, szintén egy góllal nyertünk egy utolsó másodperces védéssel. De ha a kettő közül választani kell, akkor jobb százalékkal védtem a veszprémi meccsen.

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Szerintem minden kapus kapott már olyan gólokat, amire nem lehet túl büszke. Emlékezetes potyagólt nem tudnék mondani, de persze nem néz ki jól, ha szélről, minimális szögből kapunk egy gólt. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A pályafutásom során nem tudnék olyan kapuskollégát mondani, akivel ne találtam volna meg a közös hangot. Éppen ezért nem is emelnék ki egyvalakit. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Szerencsés helyzetben vagyok, mert a testvéremmel szinte végig egy csapatban játszottunk és nagyon jó a kapcsolatunk. (Kisék Bencéről, a kapus irányítóposzton bevethető ikertestvéréről van szó – a szerző) Persze mindig jó régi barátokkal találkozni a pályán. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Alisson Becker. A Liverpool a kedvenc csapatom, ezért nem volt nehéz a választás. Elképesztő képességei vannak, a világ egyik legjobb kapusa jelenleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7917892589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása