PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: POMPOR ANIKÓ, a Szent István SE kézilabdázója

Furcsa rituálé, de bevált a fővárosi cerberusnál: „Az edzőm felesége azt mondta, ad egy pofont, hogy lenyugodjak”

2022. július 13. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Pompor Anikó, a női kézilabda NB I/B felsőházában 3 ponttal a tabella 10. helyén végző Szent István SE kapusa.

pompor_aniko.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | A kézilabda előtt akrobatikus rokiztam, ebből adódik talán, hogy nagyon tetszettek a kapusok szemafor mozdulatai és a kicsúszások. Nem akartak beállítani a magasságom miatt, de addig rágtam az edző fülét, míg végül ott ragadtam. (nevet) 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Melegben a hosszú ujjú mezt. (nevet) 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | A családom mindig azt mondogatta nekem, hogy „Küzdj és az idő neked fog dolgozni” 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Szeretek felkészülni az ellenfélből, rendszeresen videózok, illetve egyszer régen izgultam valamelyik meccsünk előtt, az edzőm felesége azt mondta, ad egy pofont, hogy lenyugodjak. Ez annyira bejött, hogy azóta mindig kérek egy pofont valakitől a mérkőzés előtt. (mosolyog) 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | A régi csapattársak, barátok ellen mindig különleges a párharc, mert én is ismerem, hogy mit szeretnek lőni, de ők is tudják a gyengéimet. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A Pénzügyőr és az Eger elleni mérkőzéseken nyújtottam szerintem a legjobb teljesítményt. 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Inkább szezont tudnék kiemelni, mint bizonyos mérkőzést. A Kispest-SZISE közös csapatával a bronzérmes évünket. A szezon végére több csapattársam sérülés és betegség miatt kiesett a keretből, köztük a kapustársam is, hosszabb időre. Ezért tavasszal nagy felelősség hárult rám, szinte egyedül védtem végig a bajnoki- és kupameccseket is. Önmagam várakozásait is sikerült felülmúlni, én sem gondoltam, hogy ilyen teljesítményt fogok nyújtani a másodosztályban. 

pompor_aniko_akcio.jpg

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Jó kérdés… Most nem is védés ugrott be, hanem, hogy a csapatom támadásából visszacsorgott egy labda felém, amiért ki jöttem a mezőnybe, lehajoltam, hogy felvegyem, de mellé nyúltam és a lábamra gurult. (nevet) 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Szerencsés vagyok, mert sok jó kapussal dolgozhattam együtt és mindenkitől tanultam valamit. (mosolyog) 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Sok barátom van a kézis berkeken belül, szinte minden eddigi csapatomból volt olyan mezőnyjátékos, akivel szorosabb barátságom alakult ki. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Hacker Gábor futballista, akivel a középiskolában ismerkedtünk meg. Rengeteget járt szurkolni a meccseinkre, így jó kapcsolat alakult ki akkor közöttünk. Minden mérkőzés előtt azt mondta nekem, hogy „fogjak, mint a zöld festék”, erre most is szívesen gondolok vissza. Casi néhány évvel ezelőtt egy rosszullétet követően kómába esett, ezután hatalmas küzdeni tudásának köszönhetően ma már szinte teljes életet él.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9917882637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása