PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: MÉSZÁROS VIRÁG, a Ferencváros kézilabdázója

A poszton Katrine Lunde és Laura Glauser a kedvence a junior Európa-bajnoknak

2023. augusztus 01. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Mészáros Virág, a női kézilabda NB I/B 2022/2023-as szezonjában 28 forduló után 17 ponttal a tabella 13. helyén végző Ferencvárosi TC U19 utánpótlás-válogatott, junior Európa-bajnok kapusa.

meszaros_virag_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Azért, mert az egyik edzésen kicsiként beállítottak a kapuba és ott is maradtam.

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Azt nem, hogy elég kiszolgáltatott helyzetben vagyok, de azért ez az izgalom is benne.

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | –

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A meccsek előtt van egy-két kisebb, de nagyobb nincs.

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nagyon nem tudok olyan játékost vagy csapatot mondani, aki ellen nem szeretek védeni.

| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Az Eger, illetve a Debrecen elleni mérkőzéseim voltak a legjobbak.

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Életem legjobb meccse a tavalyi EYOF elődöntő volt a norvégok ellen.

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Kaptam már egy pár potyagólt, de nem voltak olyan emlékezetesek.

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A kedvenc poszttársam Imre Szofi, akivel a pályán kívül is nagyon jó a kapcsolatom.

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A mezőnyből Kármán Luca és Szabó Laura.

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Annyira nem szoktam követni más sportágakat, ezért a kapusokat sem ismerem nagyon, de a kézilabdából Katrine Lunde és Laura Glauser a kedvenceim.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8818184309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása