PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: MRKVA ZITA, az Eszterházy SC U21 kézilabdázója

A szerencsekabalája mindig az egriek fiatal cerberusával van, aki bármilyen helyzetben egyszerűen csak úgy van vele, hogy védeni kell és kész!

2023. október 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Mrkva Zita, a női kézilabda NB II D-csoportjában 5 forduló után 0 ponttal a tabella 8. helyén álló Eszterházy SC U21 kapusa.

mrkva_zita.jpeg| 1 | Amiért kapus lettem | Az általános iskolában kezdődött, olyan hét-nyolcéves lehettem, hogy tesiórán előjött a kézilabda, és amikor a játék részéhez értünk, mindenki választhatott, milyen poszton szeretne játszani. Engem már akkor is a kapu vonzott, így arra esett a választásom.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Aki sosem volt kapus, az nem tudja, mekkora felelősséggel jár ott állni.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Álmodj nagyot, és dolgozz meg érte!
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Van egy kis répa plüssöm, az a szerencsekabalám, mindig ott van velem a meccseken.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Számomra nincs ilyen. Védeni kell és kész!
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Az ifi ll. osztályú csapattal játszottunk hazai meccset a Hódmezővásárhely ellen, amelyen ötven százalék feletti teljesítményt nyújtottam, hétméterest és ziccereket védtem. Nagyon emlékezetes marad számomra az a mérkőzés, már csak azért is, mert amikor beálltam, még az ellenfél vezetett, de a végjáték a miénk lett. (2023. február 26-án az U19 II. osztály Keleti csoport 13. fordulójában a házigazda egriek 18–15-ös félidei vezetés után 35–30-as diadalt arattak – a szerző)
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | A XVI. Ker. csapatát fogadtuk Egerben, ahol ötven százalék felett teljesítettem.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | A KIKI csapata ellen történt, amikor láttam, hogy balátlövőből lőni készül az ellenfél egyik játékosa, a mozdulatából kivehető volt, hogy rövidet fog célozni, ki is csúsztam a rövid alsóra, viszont egy rossz sánc miatt átpattant felettem a labda, és hiába nyúltam érte, gól lett.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A kapusedzőm. Viszont minden kapustársammal jó viszonyt ápolok, nehéz lenne csak egy valakit megemlíteni.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Nagy Zója, vele a tavalyi évben ismerkedtem meg, amikor Egerbe kerültem. Nemcsak a pályán lett a legjobb barátom, hanem a magánéletben is.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Király Gábor.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1018230611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása