PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: RITTLINGER LOTTI, a Mohácsi TE 1888 kézilabdázója

Nem minden kezdet nehéz: „Ez volt az egyetlen sport, amit kipróbáltam, és még mindig benne vagyok, gyerekként valami nagyon megfogott benne”

2024. február 04. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A 2022. március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Rittlinger Lotti, a női kézilabda NB II E-csoportjában szereplő és 11 forduló után 18 ponttal a tabella 2. helyén telelő Mohácsi TE 1888 játékosa.

rittlinger_lotti_portre.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Óvodás korom óta kézilabdázok, ez volt az egyetlen sport, amit kipróbáltam, és még mindig benne vagyok, gyerekként valami nagyon megfogott benne.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: A serdülő bajnokság megnyerése 2018-ban, az aranyérem sorsa az utolsó fordulóban dőlt el, és hazai pályán sikerült legyőznünk a Győr csapatát. (2018. május 11-én a Leány serdülő II. osztály Nyugati csoport 22. fordulójában a végül 27–24-es diadalt arató Mohács már a szünetben is 14–12-re vezetett, Rittlinger Lotti csapata harmadik legeredményesebb tagjaként öt találatig jutott a kisalföldiek ellen – a szerző)

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Minden olyan embert, aki dolgozik vagy tanul a sport mellett, hiszen néha nem egyszerű összeegyeztetni a dolgokat.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: A legtöbb barátomat a kézilabdának köszönhetem, így nem tudnék csak egy embert kiemelni.

• Szezonbeli emlékezetes esemény: Igazán emlékezetes pillanata még nem volt az idénynek, de bízom benne, hogy a céljaink eléréséhez vezető úton több ilyen is lesz a szezon hátralévő részében.

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Szeretnénk megnyerni a bajnokságot és visszajutni az NB I/B-be, ezért dolgozunk minden nap.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Minden edzésen és mérkőzésen stabil, jó teljesítményt nyújtani.

• Amelyik sportot még kedvelem: A Forma 1-et különösen szeretem, de általában bármilyen sportot szívesen nézek.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Nagyon szeretek társasjátékozni és kártyázni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6018318885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása