PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Hered Petra (FC Ajka)

Futballfüggő játékosként és edzőként is: „A labdarúgás a legfontosabb az életemben”

2024. január 10. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Hered Petra, a Női NB II Nyugati csoportjában 11 lejátszott bajnoki után 15 ponttal a tabella 7. helyén telelő FC Ajka játékosa.

346108129_1232931874026257_4270670774942124972_n.jpgÖtéves koromban, az óvodában ismerkedtem meg a labdarúgással, nagyon megtetszett ez a sportág a jelenben is az életem része. Gyulafirátóton kezdtem el focizni először csapatban, méghozzá fiúk között és tizennégy esztendős koromig velük fociztam, illetve tanultam meg az alapokat. Itt kiöregedtem és az akkori testnevelő tanárom hívására elkezdtünk Veszprémben egy női focicsapatot alakítani, amit ezúton is köszönök neki, hiszen még több újat tanulhattam tőle. Megtanított, nem szabad semmit sem feladni és dolgozni kell az álmainkért. Ezután gyűltek a lányok és megalakítottuk a női focit Veszprémben. Először megyei szinten kezdtünk el versenyszerűen futballozni, ahol bajnokok lettünk. Strandfocikupákon, futsaltornákon is részt vettünk, ezek során is kimagasló eredményeket értünk el. A következő években regionális bajnokságokban szerepeltünk, majd itt betekintést szerezhettem az U17-es női válogatottba. Voltam próbajátékon a Videotonnál, viszont a feljárást az iskola miatt nehéz lett volna összeegyeztetni, így maradtam Veszprémben. Az edzőm a középpályán számított rám mindig, de igazából minden poszton tudtam játszani, kivéve a kapuban. Örülök, hogy sok góllal tudtam támogatni a csapatot és a gólkirálynői címet is elnyerhettem. 2022 nyarán az FC Ajka felnőtt női labdarúgó-csapatához igazoltam. Az edző már régóta figyelt, viszont akkor láttam jónak, hogy felnőtt alakulathoz kerüljek. Sok nehézségen mentem keresztül, mire rájöttem, hogy a felnőtt foci azért más kávéház. Jelenleg is itt focizom és mellette főállásban edzőként dolgozom Veszprémben a leány U16-os csapat vezetőedzőjeként, míg az U7-es fiúcsapat másodedzője vagyok. A labdarúgás a legfontosabb az életemben, viszont most egy hosszabb kihagyás fog várni rám, mert sajnos az utolsó előtti bajnoki mérkőzésen keresztszalag-szakadást szenvedtem, de ez erősebbé tett és újult erővel fogok visszatérni szeretett kis csapatomhoz, tagjainak pedig innen is köszönöm a támogatást!
 HERED PETRA  múltról, jelenről és jövőről

368703000_241115728348423_2728418687931917304_n.jpg

359886796_639268561484627_7594895593478909769_n.jpg

KÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Körte. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Hát, volt egy pár. | Első futballélményem | Foci az óvodában a fiúkkal.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Segítőkész vagyok. | Legrosszabb szokásom || Étel, amit imádok | Natúr csirke salátával. | Film, amit többször láttam | Brazilok. | Zene, amit általában hallgatok | Sok mindent szeretek, de általában magyar előadókat hallgatok. | Hobbim | Minden, ami sport.

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Az MTK ellen játszottunk a kiemelt bajnokságban. Hatalmas szél és hideg volt, de ez sem rendített meg. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az MTK ellen volt ez is: szabadrúgást végeztem el a félpályáról és hatalmas gól született belőle. | Mérkőzés előtti rituálém | Szeretek zenét hallgatni és közben a meccsre készülni. | Sérülés, amit elfelejtenék | Volt jó pár sérülés, húzódások, bokaszalag-szakadás, de ami ledöntött, az a mostani keresztszalag-szakadás. Ez jobb lett volna, ha nem történik meg. | Barát a futballban | A focinak köszönhetően nagyon sok barátot szereztem. | Az öltözőben mellettem ül | A régi csapatomból igazolt idén hozzánk a barátnőm. | Cél a mostani szezonban | Szeretném maximálisan támogatni a csapatot a pálya széléről. | Ami a pályafutásomból még kimaradt |

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9618300125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása