PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Király Ramóna (Airnergy FC)

Hiányérzet nélkül: „Amit akartam, elértem, akár itthon, akár Ausztriában”

2023. november 08. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Király Ramóna, a Női NB II Nyugati csoportjában 8 lejátszott bajnoki után 9 ponttal a tabella 7. helyén álló Airnergy FC korábbi NB I-es játékosa.

kiraly_ramona_2.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Pillangó. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés, történelem. | Emlékezetes csínytevésem | Sok volt, nehéz lenne akár egyet is kiemelni. | Első futballélményem | A foci végigkísért azóta, amióta megszülettem. A nagybátyáim és édesapukám is futballozott, és talán nekik is köszönhetem azt, hogy most itt tartok. Velük is mindig élmény volt játszani. Nyolcévesen elkezdtem Zalaapátiban a fiúkkal az iskolában focizni, az első Bozsik-tornán egy kicsit később vettem részt, amit sosem felejtek el, mert a legjobb játékos lettem, és azon a nyáron leigazoltak a hévízi U13-as csapatba, mert sokat látnak bennem és tudtak segíteni a fejlődésemben. Itt tizenöt éves koromig a fiúkkal versenyezhettem, ami tényleg előnyömre vált a labdarúgásban.

kiraly_ramona_3.jpg(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Cselezés, robbanékonyság. | Legrosszabb szokásom | Ha valamit elrontok vagy éppen nem úgy jön össze, nem tudom abban a pillanatban elengedni és akár napokig képes vagyok rajta gondolkodni. | Étel, amit imádok | Palacsinta, bolognai spagetti. | Film, amit többször láttam | Nagyon fantasy fanatikus vagyok, legyen szó filmről vagy sorozatról, de talán a legtöbbet amit láttam és minden évben legalább egyszer képes vagyok megnézni, az Utazás a rejtélyes szigetre. | Zene, amit általában hallgatok | A zenében bármi szóba jöhet, nincs kimondott stílus, amit szeretek, bármit meghallgatok. | Hobbim | A labdarúgás. Igaz, ez az életem része, de egyben a hobbim is, mert jelenleg nincs olyan, ami úgy ki tudna kapcsolni a mindennapokból, mint a foci.

kiraly_ramona.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | A pályafutásom során szerintem minden csapatban, ahol játszottam, van egy olyan meccs, amire mondhatom, hogy igen, ez az a mérkőzés, amit felírhatok a legjobbak közé. | Gólom, amire szívesen emlékszem | 2014-ben a ZTE színeiben a Vidinek lőttem egy nagyon fontos gólt, amivel meg is nyertük a mérkőzést. (2014. október 5-én a Női NB II Nyugati csoport 5. fordulójában úgy nyert Székesfehérváron 1–0-ra a Győri ETO mögött végül a 2. helyen végző Zalaegerszeg, hogy Király Ramóna a 16. percben vette be Kollár Panna hálóját – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém | Minden meccs előtt egy műzliszelet és egy banán elengedhetetlen. | Sérülés, amit elfelejtenék | A combizom-szakadásomat. | Barát a futballban | Nagyon sok barátot szereztem a labdarúgás által, vannak, akikkel sűrűbben, és vannak, akikkel kicsit kevésbé tudom tartani a kapcsolatot, mert másfelé sodort minket az élet. | Az öltözőben mellettem ül | Mindig más. | Cél a mostani szezonban | Az új együttesemmel minél előrébb kerüljünk a tabellán és egy jó csapat legyünk. Mi most a nyáron alakultunk, amihez én is kicsit későn csatlakoztam, persze vannak a gárdában olyanok, akik évekig játszottak együtt, de nagyon nehéz út áll előttünk, viszont kezdünk csapatként együttműködni. Remélem, ehhez sokat tudok hozzátenni és mindenben segíteni szeretném a társaságot, lehet gól, assziszt vagy akár egy jó beszélgetés is. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Úgy gondolom, amit akartam, elértem, akár itthon, akár Ausztriában. Nem bánok semmit, amit a labdarúgásban elértem, és mindig mosolyogva emlékszem vissza a mérkőzésekre, edzésekre.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1418254505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása