PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Hegedüs Klaudia Szabina (Vasas Kubala Akadémia)

Sok-sok hajfonás, cipőápolás és fogmosás után a dobogó minél magasabb fokán végeznének a piros-kékek

2023. december 05. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Hegedűs Klaudia Szabina, a Női NB II Nyugati csoportjában 13 forduló után, 11 lejátszott mérkőzést követően 24 ponttal a tabella 4. helyén telelő Vasas Kubala Akadémia játékosa.

hegedus_akcio_1.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Póló. | Kedvenc tantárgyam | Matematika, fizika. | Emlékezetes csínytevésem || Első futballélményem | Első tényleges futballélményem általános iskolában volt, a kerületi versenyeken és a diákolimpiákon.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Kitartó. | Legrosszabb szokásom | Maximalizmus. Ha valami nem sikerül, nehezen lépek túl rajta. | Étel, amit imádok | Gyümölcsleves. | Film, amit többször láttam | Marvel filmek. | Zene, amit általában hallgatok | Mindenféle zenét szeretek, akár magyar, akár külföldi előadóktól. | Hobbim | Amikor tehetem, focizok, de szeretek biciklizni, pingpongozni, röplabdázni, teqballozni, és nemrég ismerkedtem meg a footgolffal és a footballgolffal is.

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Még U19-ben volt, amikor 1–0-s hátrányból 6 perc alatt fordítottuk meg a meccset. A 30. percben gólpasszt adtam, majd a 36.-ban beállítottam a végeredményt, ezzel nyertük meg a mérkőzést. (2023. március 5-én a Leány Regionális U19 Észak-Keleti csoport 12. fordulójában a hazai pályán futballozó Vasas Kubala Akadémia 2–1-re nyert a Debreceni VSC-DEAC ellen – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az első gólom a kispályás bajnokságban. | Mérkőzés előtti rituálém | Befonom a hajam, cipőápolóval befújom a cipőm, fogat mosok. | Sérülés, amit elfelejtenék | Legszívesebben az összes sérülésemet elfelejteném, de amit kiemelnék, amikor két hét fekvőgipszet kaptam. Életem leghosszabb két hete volt. | Barát a futballban | A futballnak köszönhetően nagyon sok jó barátra leltem, nem tudnék kiemelni belőlük csak egy párat. | Az öltözőben mellettem ül | Kardos Dóra, Gábor Barbara. | Cél a mostani szezonban | A dobogó minél magasabb fokán végezni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Magasabb osztályban, illetve külföldön játszani.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4318274675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása