PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Spiel Alexa (Pécsi MFC)

A mecsekaljaiak mindennek a tetejét látják, így a Pápát is letaszítanák az első helyről: „Célunk, hogy feljussunk az NB I-be”

2023. november 13. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: a nyáron a Pécsi VSK-tól szerződtetett Spel Alexa, a Női NB II Nyugati csoportjában a 10. forduló után, 8 lejátszott bajnokit követően 22 ponttal a tabella 2. helyén álló Pécsi MFC játékosa.

spiel_alexa.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Pöttyös labda. | Kedvenc tantárgyam | Német, testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Csínytevések inkább az óvodás éveimhez kapcsolódnak, amiket annyira nem szívesen részleteznék. | Első futballélményem | Ez még nem az egyesületi labdarúgáshoz kapcsolódik, hanem inkább a családhoz, barátokhoz. Apukám és a nagypapám régen nagyon sokat focizott velem itthon, nekik köszönhetően találkoztam először ezzel a sportággal, illetve a környékbeli barátaimmal is sokat jártunk ki, még mielőtt elkezdtem volna Szentlőrincen a labdarúgást.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Elkötelezett és kitartó vagyok azokkal a dolgokkal kapcsolatban, amiket szeretnék elérni. | Legrosszabb szokásom | Gyakran nem vagyok elég határozott. | Étel, amit imádok | Mindent, ami édes. | Film, amit többször láttam | Kiskoromból volt inkább, ilyen a „Szilaj” című mese, mert az egész álló nap ment nálunk, annyira szerettem. Miután vége lett, általában indult újra. | Zene, amit általában hallgatok | Több zenei stílus is közel áll hozzám, általában a hangulatomtól függ, hogy mikor melyiket hallgatom. | Hobbim | Szeretek a természetben futni vagy sétálni, mert ilyenkor úgy érzem, hogy feltöltődöm.

noi_nb_ii_nyugat_pecsi_mfc.jpg

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Több is volt, ami jó értelemben emlékezetesre sikerült, de az idei, 2023-as futsal MEFOB (Magyar Egyetemi-Főiskolai Országos Bajnokság) döntője számomra eddig az, ami a legkülönlegesebb volt. A Pécsi Tudományegyetem képviseletében játszottunk, a bajnokságot pedig megnyertük. Ám természetesen egyesületi szinten is van több olyan, ami nekem sokat jelent. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Szerencsére itt is van jó néhány, amiket fontosnak tartok, akár meccseket döntöttek el, de nem tudnék választani közülük. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs, viszont vannak olyan mezszámok, amelyekhez kötődöm, mert eddig szerencsét hoztak. | Sérülés, amit elfelejtenék | Szerencsére nem volt még komoly sérülésem. | Barát a futballban | Sok embert ismerhettem meg a foci miatt, amiért hálás vagyok, mert valószínű, a labdarúgás nélkül nem lett volna lehetőségem erre. Rituper Rachellel – aki a legjobb barátnőm a futballban és azon kívül is – a focinak köszönhetően találkoztam először. | Az öltözőben mellettem ül | Általában véletlenszerűen szoktam leülni. | Cél a mostani szezonban | Csapatszinten a bajnokság megnyerése, mert a célunk, hogy feljussunk az NB I-be. Ezen kívül próbálom segíteni és támogatni a kishúgaimat a fociban, akik az U10-es korosztályban játszanak Szentlőrincen. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Szeretnék minél több NB I-es meccsen szerepelni a jövőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr9418258115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása