PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: VECSERI KRISZTINA, a Pápai ELC labdarúgója

„Ösztönből az jött, hogy kapus szeretnék lenni, amit azóta sem bántam meg”

2023. november 27. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Vecseri Krisztina, a Női NB II Nyugati csoportjában 12 fordulót követően, 10 lejátszott mérkőzés után 27 ponttal a tabella 2. helyén álló Pápai ELC kapusa. (November utolsó hétvégéjén az addigi ezüstérmes Pécsi MFC látogatott Pápára, a rangadó után pedig a mecsekaljaiak kerültek a tabella tetejére, miután eredményes második félidei játékának köszönhetően a PMFC 3–0-ra nyert, a gólokon Égi Barbara, Spiel Alexa és Rituper Rachel osztozott.)

vecseri_krisztina.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Amikor általános iskolás voltam és fociztunk, mindig én álltam a kapuba, aztán jött egy lehetőség, hogy a legjobb barátnőm szeretett volna elkezdeni versenyszinten focizni és pont volt egy toborzó, mire megkérdezte, nincs-e kedvem vele tartani és kipróbálni, hogy milyen a toborzón? Megkérdezték, milyen poszton szeretnék játszani, és ösztönből az jött, hogy kapus szeretnék lenni, amit azóta sem bántam meg. (mosolyog)
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nem nagyon van ilyen, de talán az, ha egyszer én hibázok hátul, akkor az az egész csapatomnak a győzelmébe kerülhet.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Ha minden mérkőzésnek előítéletek nélkül megyünk neki, akkor bravúrokra lehetünk képesek. Minden összecsapás egy új lehetőség mindenkinek arra, hogy megmutassa, valójában mire is képes.” (Király Gábor)
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Mindig meccs előtti este össze pakolom a dolgaimat, amiket magammal viszek és a mérkőzés kezdése előtt pedig jobb lent és fent és bal fent és lent megütöm a kapufát, és a spori, ahogy belefúj a sípba, kiabálok egy nagyot, hogy HAJRÁ, CSAJOK!
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Igazából nincs ilyen csapat, mindig próbálom és igyekszem kihozni a legtöbbet magamból mindenki ellen.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Őszinte leszek: nem volt ilyen, sajnos egy sérülésből jöttem vissza a tavaszi szezonban és nagyon nem éreztem magam jó formában.
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Furcsa lehet, de nem egy győztes meccs volt pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése, hanem amikor 2–1-re kikaptunk a Videotontól, az egész csapat nagyon jól és koncentráltan játszott. (2018. október 4-én a Női NB II Nyugati csoport 5. fordulójában a PELC-Nyárád hazai környezetben úgy kapott ki minimális különbséggel, hogy a szünetben még 1–0-ra vezetett Szűcs Laura találatával, ám a folytatásban Pasker Renáta és Szabó Bernadett révén a második félidő elején öt perc alatt fordított és nyert a MOL Vidi FC – a szerző)
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Esett az eső és egy kapura tartó lövést szerettem volna megfogni, viszont kicsúszott a kezemből a labda és a lábam között ment be a kapuba.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A jelenlegi kapustársamat mondanám, Harta Ingridet. Ő az első olyan társam, akivel azt érzem, támogatjuk és segítjük egymást.
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Úgy gondolom, hogy az egész csapatot a barátaimnak mondhatom, sőt, a második családomnak.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Rolandot mondanám, aki most a Pick-Szeged kézilabdakapusa.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7418268079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása