PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: VILLÁM ÁKOS, a Pápateszéri SE labdarúgója

Ha nincs az iskolai csapatban a sérülés, a PSE egyese aligha kötött volna ki a kapuban

2023. november 06. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Villám Ákos, a Veszprém megyei III. osztályban 11 lejátszott mérkőzés után 28 ponttal a tabella 2. helyén álló Pápateszéri SE kapusa.

villam_akos.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Igazából azt sem tudtam, hogy eszik vagy isszák a focit. Kikerültünk a városból falura, és nekiálltam focizni a fiúkkal – botlàbúként. Volt az iskolai csapatban egy kapus, aki lesérült, így kerültem be a ketrecbe 2005-ben, ezért lettem kapus.
| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Azt, hogy egy csatár, középpályás és hátvéd bármikor hibázhat, de egy kapus nem.
| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Lehetetlen nincsen, csak tehetetlen.”
| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A bemelegítést annyira nem szeretem: a felső kapufa megütése két kézzel és felnézés az égre.
| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs olyan, aki ellen nem, mert aki olyan, annak gratulálok is.
| 6 | Előző szezonbeli legjobb meccsem | Akkor még Győr-Moson-Sopron megyében játszottam: Nyúl–Pázmándfalu.
| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Győr-Moson-Sopron megyei I. osztály: Beled–Töltéstava.
| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | A Töltéstava–Kunsziget mérkőzésen történt. Egy lepattant szabadrúgást nem tudtam fogni és azzal nyert az ellenfél.
| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Szalai Zsolt (Riga), Nyári János (Uszu).
| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Túl hosszú lenne a felsorolás.
| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland, míg a példaképem Gianluigi Buffon.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4818252921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása