PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: HADNAGY FANNI, a Kozármisleny kézilabdázója

„A tánc után nem gondoltam, hogy ilyen katartikus élményeket tud okozni ez a sport”

2023. augusztus 31. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Hadnagy Fanni, a női kézilabda NB I/B 2022/2023-as kiírásában a bajnok Vasas mögött 44 ponttal a 2. helyen végző, a 2023/2024-es szezonban újoncként az NB I-ben szereplő Kozármisleny Kézilabda Akadémia Kft. beállója.

hadnagy_fanni_akcio_2.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Kiskorom óta szerves része a sport az életemnek. Először balettoztam, majd nyolc éven keresztül akrobatikus rock and rolloztam és a formációnk felbomlása után kezdtem el kézilabdázni. Eleinte nagyon nagy volt a lemaradásom a csapattársaimhoz képest, de Rutka Péternek köszönhetően gyorsan behoztam ezeket. A tánc után nem gondoltam, hogy ilyen katartikus élményeket tud okozni ez a sport. Talán ezek azok, amelyek miatt beleszerettem ebbe a sportágba, és manapság már el sem tudnám képzelni az életemet kézilabda nélkül.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Bármelyik klub színeiben óriási megtiszteltetés játszani. Az FTC-be való eligazolásom egy gyerekkori álmom volt, szóval amikor a Fradi-mezt magamra húzhattam, az óriási élmény volt. A Vasasban pedig az NB I/B-s bajnokság megnyerésére, majd az NB I-ben való szereplésemre vagyok a legbüszkébb, és arra, hogy egy ilyen család részese lehettem négy éven keresztül.

hadnagy_fanni.jpg• Akit a sportágon belül nagyra tartok: A sérülésem után talán Nora Mörköt emelném ki most, mivel tudom, hogy milyen nehéz visszajönni egy nagy sérülésből, és itt nem a fizikális részére, hanem a mentálisra gondolok. Tisztelem őt azért, hogy ennyiszer végig tudta csinálni és mindvégig ott volt, illetve van a csúcson.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Nagyon sok barátot szereztem a sportnak köszönhetően. Több lánnyal jó viszonyt ápolok a Vasasból, illetve Egerből is, de nem szeretnék kiemelni senkit sem.

• Szezonbeli emlékezetes esemény: A tavalyi évadban tértem vissza egy komoly sérülésből, és sosem fogom elfelejteni, hogy mit tűztem ki magam elé, majd végül hogyan valósítottam ezt meg. Majd jött az átigazolási szezon, ahol a Siófok játékosa lettem, majd az alapozás kezdete előtt végül úgy alakult, hogy a Kozàrmislenyt erősíthetem idén. Ez a két esemény volt a legemlékezetesebb az előző szezonomban. Idén pedig alig várom, hogy újra az NB I-ben szerepelhessek.

hadnagy_fanni_akcio.jpg

capture-20230831-063115.png• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Amikor Mislenybe igazoltam, azt nyilatkoztam, hogy szeretném, ha részcélokat tudnánk teljesíteni és megragadnánk minden lehetőséget, de talán ami a legfontosabb, hogy élvezzük azt, hogy ilyen szinten játszhatunk. Óriási vágyunk, hogy bennmaradjunk és ezért mindent meg fogunk tenni.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Stabil NB I-es játékos szeretnék lenni, a többi célomat, tervemet pedig majd az előbbi cél elérése után fejteném ki.

• Amelyik sportot még kedvelem: A tesóm focizik és minden meccsét megnéztem, amit csak lehetett, illetve otthon a tévében is állandóan a foci ment, szóval ezt a sportot nagyon megszerettem. (Hadnagy Bencéről, az előző három évad során Egerben szereplő futballistáról van szó, aki manapság az ugyancsak NB III-as Füzesgyarmat játékosa – a szerző) De szeretek vízilabda- vagy akár teniszmeccseket is nézni.

hadnagy_fanni_siofok.jpg

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Viselkedéselemző diplomám van és a mester-, majd a szakvizsga elvégzése után sportpszichológus szeretnék lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2918204349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása