PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: KOVALCSIK JÁZMIN, a Váci NKSE kézilabdázója

A beálló nem titkolja, nagyon babonás: „Minden meccs előtt vannak bevált szokásaim, amiket sosem hagyok el”

2023. július 01. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Kovalcsik Jázmin, a Ferencváros és a Pénzügyőr egykori kézilabdázója, a női NB I 2022/2023-as szezonjában 26 mérkőzésen 26 pontot szerző és a 6. helyen végző Praktiker-Vác beállója.

kovalcsik_jazmin_portre.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Kézilabdás családban nőttem fel, anyukám és a nagyszüleim is játszottak. Az általános iskolában ismerkedtem meg a kézilabdával, első látásra szerelem lett belőle. Penszki Gergő volt a nevelőedzőm és ő tanította meg a kézilabda alapjait. Számos neves trénerrel dolgozhattam együtt a Fradi akadémiáján, akiktől rengeteget tanulhattam. Nem is tudnék egy-két dolgot kiemelni, amiért beleszerettem ebbe a sportágba, talán úgy mindenért. A játékért, a csapattársakért, a küzdeni akarásért, de igazából reggelig sorolhatnám. Sok ilyen nagy élményem van, de ezek közül kiemelkedik, amikor a Fradi felnőtt csapatával elutazhattam két idegenbeli Bajnokok Ligája-találkozóra. Életem legszebb pillanatai voltak, de kiemelném az első váci Európa Liga-meccsemet is, amelyen a hideg rázott minden gólunknál.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Minden sportolóra felnézek, de ha egyet kéne kiemelni, a posztomból adódóan beálló lenne. A férfiaknál Andreas Nilsson, a nőknél pedig Linn Blohm.

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Egy nevet nem tudnék kiemelni, a Fradiból és Vácról is vannak barátnőim. A kézilabda által ismertem meg a barátomat is.

• Szezonbeli emlékezetes esemény: A legemlékezetesebbnek az első bajnoki mérkőzésünket mondanám, amelyen minden sikerült a csapatnak és fölényes győzelmet arattunk a Siófok ellen. A másik ilyen meccs az itthoni Paris elleni Európa Liga-találkozónk, mivel egy, a végletekig kiélezett összecsapáson nyerni tudtunk a francia válogatottakkal felálló csapat ellen. (2022. szeptember 3-án a női kézilabda NB I 1. fordulójában a házigazda 14–11-es félidő után 26–22-es diadalt aratott, a találkozón a Sportágválasztó jelenlegi főszereplője egy gólt dobott, míg 2023. január 22-én 13–11-es első játékrészt követően a Vác 27–26-os sikert könyvelhetett el - a szerző)

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: A saját szempontomból az, hogy szeretnék minél többet fejlődni és stabil tagja lenni a csapatnak.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Szeretnék meghatározó NB I-es játékos lenni. Nagy álmom a későbbiekben a BL-szereplés és a válogatottság.

• Amelyik sportot még kedvelem: Minden sportágat szeretek, de néhány kedvencemet megemlíteném: úszás, strandkézilabda, foci.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Nagyon babonás vagyok. Minden meccs előtt vannak bevált szokásaim, amiket sosem hagyok el.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6218157430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása