PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: KASZÁS-PAP REGINA, a PEAC-Pécs kosárlabdázója

Öt évig zongorázott, de a pályán is jól muzsikál a Magyar Kupa-ezüstérmes, bajnoki ötödik helyezett kiválósága, aki fantasztikusnak tartja az ázsiai kultúrát

2023. június 22. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Kaszás-Pap Regina, a női kosárlabda NB I-ben szereplő és a helyosztók során a TFSE-MTK kétszeri legyőzésével (hazai pályán 100–52, idegenben 65–54) az 5. helyen végző, Magyar Kupa-ezüstérmes NKA Universitas PEAC 5-ös poszton bevethető korábbi utánpótlás-válogatott kosárlabdázója, többek között a Ceglédi EKK, az Atomerőmű KSC Szekszárd, a CMG CARGO UNI Győr és a ZTE NKK egykori játékosa.

kaszas_pap_regina.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Először tíz éven keresztül táncoltam jazz és klasszikus balettot, majd úsztam, ezen kívül kipróbáltam az asztaliteniszt, de amikor a kosárlabdapályára léptem, tudtam, hogy ez lesz A SPORT számomra.

• A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Az első hatalmas és megismélhetetlen élmény, illetve siker, amikor U16-os Európa-bajnokok lettünk, majd U20-ban Európa-bajnoki ezüstérmesek. Ezen kívül az, hogy a sport által két nagy világversenyre, az egyetemi világbajnokságra, az Universiadéra kiutazhattam Tajvanra és Dél-Koreába. A verseny élményén kívül az ázsiai kultúra és a gasztronómia megismerése volt fantasztikus, amelyek az életem gondolkodásán és az étkezési szokásaimon is változtattak.

• Akit a sportágon belül nagyra tartok: Minden olyan játékost, akin látom a hatalmas küzdeni akarást és a játék szeretetét.

kaszas_pap_regina_akcio.jpg

• Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: A jelenlegi csapat mindig a második családom, hiszen többet vagyunk együtt, mint bárki mással.

papregina_foto_paeacpecshu.jpg• Szezonbeli emlékezetes esemény: Magyar Kupa-ezüstérmesek lettünk a PEAC-Pécs csapatával. (2023. március 10-én a fináléban a hazai parketten kosarazó Sopron Basket mintegy 1500 szurkoló előtt 89–46-ra diadalmaskodott, a vesztes csapat legjobb dobójának a válogatott Kiss Virág bizonyult 16 ponttal, a csereként bevetett Kaszás-Pap Regina egy ponttal zárta a döntőt – a szerző)

• Célkitűzés a jelenlegi évadra: Az adott csapatom minél nagyobb támogatása a pályán és azon kívül egyaránt.

• Amit szeretnék elérni néhány éven belül: Sérülésmentesen folytatni a játékot.

• Amelyik sportot még kedvelem: A vízilabdát nézni, a teniszt és a tollaslabdát játszani szeretem.

• Amit eddig még nem tudtak rólam: Szeretem a művészeteket, zongoráztam öt évig, énekkarra jártam és gyakran fotózni is szoktam a természetben.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr818151744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása