PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: BORBÉLY MÁRTA, a Békéscsabai Előre kézilabdázója

„Több évet játszottam az NB I-ben és az NB I/B-ben is, de bajnokságot sosem nyertem, többek között ezért is igazoltam vissza a nevelőegyesületemhez, boldog vagyok, hogy ez az álmom is valóra vált a 2021/2022-es szezonban”

2023. április 10. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A 2022. március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Borbély Márta, a női kézilabda NB I-ben szereplő, 20 forduló után 12 ponttal a tabella 12. helyén álló EUbility Group-Békéscsabai Előre NKSE irányítója.

borbely_marta_portre.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Sportos családban nőttem fel, apukám focizott, anyukám kézilabdázott, a testvérem pedig profi labdarúgó volt, így a labdajátékok elég közel álltak mindig is a szívemhez. Újkígyóson, ahol felnőttem, túl sok opció nem volt, így meglátogattam egy kézilabdaedzést és hát ott ragadtam. (mosolyog)

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Ezalatt a tizenkilenc év alatt rengeteg szép élményt és nagyon sok szép eredményt tudhatok a magaménak, de maradjunk a jelenben. Több évet játszottam az NB I-ben és az NB I/B-ben is, de bajnokságot sosem nyertem, többek között ezért is igazoltam vissza a nevelőegyesületemhez. Boldog vagyok, hogy ez az álmom is valóra vált a 2021/2022-es szezonban, jelenleg ez a legkedvesebb élményem.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Kimondott példaképem sosem volt, nyilván kicsiként mindenki Görbicz Anita szeretett volna lenni. Mindig is csodáltam, ahogy játszik, de mindenkit elismerek, aki ebben a sportban van és beleteszi nap, mint nap a munkát.

borbely_marta_akcio_1.jpgAkivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Sok barátot szereztem a sport által, azt is mondhatom, hogy életre szóló barátságokat kötöttem a kézilabdának hála.

Szezonbeli emlékezetes esemény: Szerencsére a szezonban több jó meccset is játszottunk, de az első két pontot hozó hazai Mosonmagyaróvár elleni meccsünket emelném ki. (2022. december 17-én a női kézilabda NB I 7. fordulójában a Békéscsaba 15–12-es félidő után 29–24-re nyert a tízgólos Bucsi Lili és a nyolc alkalommal betaláló Marija Lanistanin vezérletével, Borbély Márta háromszor bizonyult eredményesnek – a szerző)

borbely_marta_keresztfius.jpgCélkitűzés a jelenlegi évadra: Van még hat meccs hátra a bajnokságból, lépkedhetünk még előre, de az igazi célunk erre a szezonra a biztos NB I-es tagság megőrzése.

Amit szeretnék elérni néhány éven belül: A jövőre nézve szeretnék minden egyes meccsen stabil teljesítményt nyújtani és minél előkelőbb helyen végezni a tabellán. Illetve egy Magyar Kupa négyes döntőben is szívesen látnám a csapatot.

Amelyik sportot még kedvelem: Nagyon szeretek focizni és teniszezni, de ha esti tévénézésről van szó, akkor a darts köt le leginkább. (mosolyog)

Amit eddig még nem tudtak rólam: Hmmm… Ez nehéz, a legbüszkébb arra vagyok, hogy van egy hároméves keresztfiam és keresztanyukaként is számítanak rám, de ezt többen tudják, hisz a közösségi oldalaimon is büszkélkedek vele. Így ami új lehet, hogy van öt tetoválásom és a kézilabda mellett három másik szakmám is van.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6918098926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása