PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Alaxai Áron (Csákvár)

„Szintet lépni, fejlődni, jobbnál jobb csapatban játszani” – debütálás a felnőtt válogatottban, az utánpótlás-válogatott védőnek ez az egyik következő célja

2022. december 29. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Alaxai Áron, az NB II-ben 20 forduló után 28 ponttal a tabella 8. helyén telelő Aqvital FC Csákvár utánpótlás-válogatott játékosa.

alaxai_aron_foto_aqvitalfchu.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Autó. | Kedvenc tantárgyam | Egyértelműen a testnevelés. | Emlékezetes csínytevésem | Általános iskola harmadik osztályában átírtam a tanári naplóban a jegyeimet 5-ösökre. | Első futballélményem | Egerben az Agria Pipe kupát megnyertem. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Elfogadó vagyok, megértő, de mellette határozott döntéseket és célokat hozok. | Legrosszabb szokásom | Türelmetlen vagyok. | Étel, amit imádok | Szeretem az igazán jó olasz pizzát. | Film, amit többször láttam | Pelé. | Zene, amit általában hallgatok | Popzenéből mindent. | Hobbim | Szerencsés vagyok, mert a hobbim egyben a munkám is. 

PÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Az U19-es magyar válogatott mérkőzése Dánia ellen. Ellenfelünk 2–0-ra vezetett a félidőben, majd gólt fejeltem és megnyertük a meccset 3–2-re. (2022. február 23-án a márciusi Eb-selejtező elitkör főpróbáján a spanyolországi San Pedro del Pinatarban megrendezett összecsapáson a Tímár Krisztián vezette, többek között Bényei Ágostonnal, Debreceni Ákossal és Horváth Artúrral felálló legjobbjaink az 50. percben szépítettek, majd a 79. és a 90. minutumban Kerezsi Zalán előbb egyenlítő, majd győztes gólnak örülhetett – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Szintén a Dánia elleni fejesre. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsen, én csak élvezni akarom a játékot. | Sérülés, amit elfelejtenék | Részleges bokaszalag-szakadás – jó lett volna, ha nem lett volna. | Barát a futballban | Nagy Szilveszter, a PMFC második számú kapusa, akivel nagyon jó barátságban vagyok. | Az öltözőben mellettem ül | Vaskó Tamás. | Cél a mostani szezonban | Szintet lépni, fejlődni, jobbnál jobb csapatban játszani, mellette bemutatkozni a magyar felnőtt válogatottban. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Felnőtt válogatottság.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1218013440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása