PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Szeles Patrik (Karancslapujtő)

Az eredményes játék titka: óvodai alvásidő alatt futball

2024. január 26. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Szeles Patrik, a Nógrád megyei I. osztályban 14 lejátszott bajnoki után 42 ponttal a tabella 1. helyén telelő Silver Tüzép Karancslapujtő korábbi utánpótlás-válogatott játékosa.

szeles_patrik.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Lufi. | Kedvenc tantárgyam | Történelem. | Emlékezetes csínytevésem | Volt egy pár, de maradjunk akkor a labdarúgásnál: hamis igazolással játszottam egy focitornán, ahol túlkorosnak számítottam és én lettem a torna gólkirálya és legjobb játékosa. | Első futballélményem | Az óvoda udvarán sokat fociztam és a szomszédos általános iskolában tanító Répás Béla bácsi „kiszúrt”, majd alvásidő helyett átjárhattam fociedzésre a suliba.

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Segítőkész. | Legrosszabb szokásom | Rendszertelenül étkezem. | Étel, amit imádok | Harcsapaprikás. | Film, amit többször láttam | A Sólyom végveszélyben. | Zene, amit általában hallgatok | Nagyon vegyes, hangulatfüggő. | Hobbim | Jelenleg a játékvezetést mondanám.

szeles_patrik_akcio.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Nem tudok egyet kiemelni, inkább emlékezetest tudnék mondani, az pedig az első korosztályos válogatott meccsem lenne. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Szerencsére viszonylag sok gólt szereztem eddigi karrierem során, de a Honvéd-Penta Kupa bronzmeccsén elért lenne, mert az egy televíziós mérkőzés volt. | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs különösebb, de nagyon lassan készülök el. | Sérülés, amit elfelejtenék | Kevés sérülésem volt, viszont a legsúlyosabb, amikor eltört és elmozdult az orsócsontom. | Barát a futballban | Simó Attila, hat évig voltunk szobatársak a Honvédnál. | Az öltözőben mellettem ül | Zsély Benedek. | Cél a mostani szezonban | Bajnoki cím. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Bajnoki mérkőzés az első- vagy a másodosztályban.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6818312213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása