PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: CSEH BALÁZS, a Kecskemét II. labdarúgója

„A családunkban többen is voltak már előttem és mindig is ki akartam próbálni magam a kapuban, aztán úgy sikerült, hogy ott is ragadtam”

2022. szeptember 29. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Cseh Balázs, az NB III Közép csoportjában szereplő és 10 forduló után 9 ponttal a tabella 16. helyén álló Kecskeméti TE II. kapusa.

cseh_balazs_kecskemet.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | A családunkban többen is voltak már előttem és mindig is ki akartam próbálni magam a kapuban, aztán úgy sikerült, hogy ott is ragadtam. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Talán azt, hogyha mi hibázunk egyet, akkor abból az ellenfél szinte mindig gólt szerez. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Semmi sem lehetetlen, semmi sem olyan nehéz, hogy ne lenne érdemes megpróbálni.” (Rahaf Mohammed) 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Zenét hallgatok általában és próbálok arra koncentrálni, hogy különböző helyzeteket hogyan lehetne megoldani. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Igazándiból nincs ilyen, bárki ellen szívesen védek. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A Kaposvár elleni bajnoki, amelyen büntetőt hárítottam és 2–1-re nyertünk. (2021. szeptember 17-én az országos U19-es bajnokság 4. fordulójában a házigazda Kecskemét 1–0-s félidő után már 2–0-ra is vezetett Győri Benjámin duplájával, Bán Imre az utolsó húsz percre fordulva alakította ki a 2–1-es végeredményt – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | – 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Sajnos nem olyan rég volt, a Honvéd II. ellen kaptam egy hazaadást, amit rosszul vettem át, és ahogy el akartam rúgni, a csatárba rúgtam, ami bepattant róla a kapuba. (2022. szeptember 11-én az NB III Közép-csoport 8. fordulójában úgy nyert a Szamosi Tamás trenírozta házigazda fővárosi alakulat 2–0-ra, hogy Németh Barnabás a 8. minutumban a fenti találattal, míg a 13. percben 11-esből vette be Cseh Balázs hálóját – a szerző)

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Kersák Roland és Varga Bence, a Kecskeméti TE kapusai, hiszen az előző szezonban velük készülhettem hétről hétre és nagyon jó viszony alakult ki közöttünk. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Igazából mindenkivel megtalálom a közös hangot, de a kapusokkal talán kicsit jobban. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7717943348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása