PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Köböl Krisztián (csapat nélkül, legutóbb III. Kerületi TVE)

„Vannak olyan helyzetek, amikor agresszívabbnak kell lenni és azért van, hogy ezekbe a szituációkba nem úgy megyek bele, de szerintem sokat fejlődtem már ilyen téren”

2022. szeptember 24. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgAz október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Köböl Krisztián jelenleg csapat nélküli labdarúgó, aki legutóbb az NB II-ből kieső, manapság az NB III, Nyugati csoportjába besorolt III. Kerületi TVE játékosa volt.

kobol_krisztian_foto_vasasfchu.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Roller, hold. | Kedvenc tantárgyam | Testnevelés – nyilvánvaló. (nevet) | Emlékezetes csínytevésem | Sosem voltam egy rossz gyerek, maximum olyan esetre emlékszem, hogy vége lett a testnevelés órának már réges rég, de a legjobb barátommal kint maradtunk az udvaron focizni és a következő órára bő tíz perc késéssel érkeztünk. | Első futballélményem | Négy és fél éves lehettem, amikor az első focitornán részt vettem Újpalotán. 

(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Eléggé nyugodt típus vagyok, a legtöbb szituációt higgadtan kezelem. | Legrosszabb szokásom | Az előző válaszomból kitalálható, hogy vannak olyan helyzetek, főleg mérkőzésen, amikor agresszívabbnak kell lenni és azért van, hogy ezekbe a szituációkba nem úgy megyek bele, de szerintem sokat fejlődtem már ilyen téren. | Étel, amit imádok | Az olasz ételeket nagyon szeretem, főleg a carbonarát. | Film, amit többször láttam | Elrabolva, Angyalok és démonok. | Zene, amit általában hallgatok | Az egyik kedvenc előadóm Rilès, őt rendszeresen hallgatom. | Hobbim | Szeretek dartsozni hobbiszinten, illetve nagyon érdekelnek az autók, sok videót szoktam róluk nézni. 

kobol_krisztian_kleisz_mark_foto_tve1887hu.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Talán amikor a második mérkőzésemet játszottam az NB II-ben Szegeden. A félidőben álltam be és a félpályáról sikerült gólpasszt adnom. Végül 3–1-re nyertük azt a meccset 5000 ember előtt. (2019. november 6-án, az NB II 16. fordulójában úgy szerzett három pontot a Szanyó Károly dirigálta Vasas, hogy Szedlár Zoltán vezető gólja után Birtalan Botond duplázott, míg a házigazdának a szépítés csak a 90. percben jött össze, ekkor Germán Tamás 11-esből vette be Bősz Levente hálóját – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az első NB II-es találatom a Budaörs ellen. Az egy nagyon jó pillanat volt. (2019. december 1-jén, az NB II 19. fordulójában az új Illovszky Rudolf Stadionban gól nélküli első játékrészt követően Balajti Ádám az 58., a kezdőként 76 minutumot a pályán töltő Köböl Krisztián a 75., míg Birtalan Botond a 85. percben talált Szabó Balázs kapujába – a szerző ) | Mérkőzés előtti rituálém | Nincsenek különösebb szokásaim, igyekszem magam minél jobban felkészíteni a mérkőzésre testileg és fejben is. | Sérülés, amit elfelejtenék | Még utánpótláskoromban volt egy lábközépcsont-törésem, ami miatt három hónapot ki kellett hagyjak. | Barát a futballban | Kleisz Márk, akivel régóta jóban vagyok és már több csapatnál is játszottunk együtt. | Az öltözőben mellettem ül | – | Cél a mostani szezonban | – | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Válogatottság.

pic2_3997.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr317938564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása