PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Ladányi Gergő (Ferencváros II.)

Aki lépésről lépésre haladna: „Legyen meg a dobogó, aztán pedig egy bajnoki címet szeretnék nyerni”

2023. november 09. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgA 2021. október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Ladányi Gergő, az NB III Dél-Nyugati csoportjában 14 forduló után 26 ponttal a tabella 5. helyén álló Ferencváros II. korábbi NB II-es játékosa.

ladanyi_gergo.jpgKÖLYÖKIDŐ  | Jelem az óvodában | Azt hiszem, csibe volt, mert én vidéki srác vagyok, Bugyin lakom, ahol nem állt messze tőlünk a haszonállattartás, igy esett a választásom a csibére. | Kedvenc tantárgyam | Nyilván a testnevelést mondanám, hiszen itt tudtunk a legtöbbet focizni, persze amikor lehetett. | Emlékezetes csínytevésem | Azt gondolom, az egész általános iskolás időszakom csak abból állt. Alufólia golyókkal fociztunk vagy a tornafelszerelésből összegöngyölt zoknikkal, igazából mindegy volt, csak valamivel lehessen focizni. | Első futballélményem | Az első focis élményem talán az, amikor az U7-et (akkor még voltak ilyen kisebb bajnokságok) a Bugyi SE csapatával megnyertük.

ladanyi_gergo_soroksar.jpg(FO)CIVIL  | Legjobb tulajdonságom | Azt mondanám, hogy iszonyat kitartó vagyok, átmegyek a falon is, ha kell. | Legrosszabb szokásom | Makacs vagyok, nagyon. | Étel, amit imádok | Gyros. | Film, amit többször láttam | Mindenképpen a Goool című film, ezen nőttem fel, és nagyon sok inspirációt kaptam abból az alkotásból. | Zene, amit általában hallgatok | Mostanában leginkább Azahriah-t szoktam hallgatni. | Hobbim | A horgászat. Imádok horgászni.

ladanyi_gergo_foto_apro_bence.jpgPÁLYATÁRS  | Karrierem legjobb meccse | Talán az, amikor bemutatkoztam kezdőként az NB II-ben a Soroksár színeiben. (2020. szeptember 27-én, az NB II 10. fordulójában a Ladányi Gergőt a 61. percig a pályán tudó fővárosiak a Budaörs otthonában úgy szenvedtek 1–0-s vereséget, hogy a győztes találatot a későbbiekben Soroksáron is megforduló Halmai Ádám szerezte a 88. percben – a szerző) | Gólom, amire szívesen emlékszem | Kettő olyan gól van az életemben, amit sosem fogok elfelejteni. Az egyik: a tavalyi szezonban az ESMTK otthonában nyertünk és a 84. percben én rúgtam a győztes találatot. (2023. április 2-án, az NB III Közép-csoport 29. fordulójában Ladányi Gergő a 82. minutumban vette be Jeszenyszky Ádám hálóját, aminek köszönhetően a Ferencváros II. 1–0-s diadalt aratott – a szerző) A másik pedig az egyetlen NB II-es gólom a Kazincbarcika ellen volt, ott a 94. percben vittem üres kapura a labdát és ezzel a 2–0-s győzelemmel utazhattunk haza. (2021. március 10-én, az NB II 24. fordulójában Derekas Zoltán 11-esből szerzett találatával a 40. percben került előnybe a fővárosi gárda, majd a 85. minutumban Ammar Ramadant váltó Ladányi Gergőnek elég volt kilenc pályán töltött perc is az ünnepléshez – a szerző) | Mérkőzés előtti rituálém || Sérülés, amit elfelejtenék | Egyetlen egy komolyabb sérülésem volt, egy éve történt. Egy rossz kitámasztás következtében letört egy darab porc a térdemből, sajnos négy hónapot kellett kihagynom. | Barát a futballban || Az öltözőben mellettem ül || Cél a mostani szezonban | Behúzni a harmadik helyet. Nagyon jól állunk jelen pillanatban, van még három forduló, amit maximálisan be szeretnénk húzni. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Igazából nagyon sok minden, de most azt óhajtom, hogy legyen meg a dobogó, aztán pedig egy bajnoki címet szeretnék nyerni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7218254511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása