PONYVALEGÉNY

ÉLETPÁLYA. Aki részletezi: Germán Tamás (Szeged-Csanád Grosics Akadémia)

Nem elégedetlen a karrierjével az 1200 fős faluból induló és az NB I-be eljutó, az élvonalban gólt is szerző támadó, aki gyerekként a falhoz vágta az összes tojást

2021. október 30. - Horváth M. Attila

eletpalya.jpgÉletük a pálya: az október 13-án, szerdán indított rovatunkban olyan oldalukról mutatkoznak be az általunk felkért labdarúgók, amelyet még csapatuk szurkolói sem feltétlenül ismernek. A futballisták nemcsak a gyermekkorukat idézik fel, hanem némi betekintést is engednek a jelen kulisszái mögé, mint ahogy természetesen nem maradhat el a múlt és a jövő érintése sem. Akivel ezúttal elmerülünk a részletekben: Germán Tamás, az NB II-ben szereplő Szeged-Csanád Grosics Akadémia korábbi élvonalbeli játékosa.

germantamas.jpgKÖLYÖKIDŐ | Jelem az óvodában | Fa. Érdekes, mert a fiamnak pedig falevél lett a jele. | Kedvenc tantárgyam | A földrajzot kifejezetten szerettem, és persze a tesi órát. | Emlékezetes csínytevésem | Kiskoromban a mamámnál szétdobáltam az istállóban az összes tojást a falra. Nem tudom, milyen okkal tettem, arra nem emlékszem, de arra igen, hogy annyira nem örültek neki. | Első futballélményem | Arra emlékszem, hogy egész nap fociztunk, mindenhol. Mindegy, hogy az utcán vagy a téren. Az első mérkőzés, ami megmaradt, a 94-es világbajnokságon a brazil–holland 3–2, Bebeto gólöröme főleg. 

(FO)CIVIL | Legjobb tulajdonságom | Nem szeretném magam fényezni, erről mást kellene megkérdezni. | Legrosszabb szokásom | Nincs, bár a feleségem biztos mást mondana. | Étel, amit imádok | Chilis bab, amit én csinálok bográcsban. | Film, amit többször láttam | Armageddon, Minden héten háború. | Zene, amit általában hallgatok | Demjén Rózsi jöhet bármikor. | Hobbim | Család. 

PÁLYATÁRS | Karrierem legjobb meccse | Valószínű, hogy a Szent Gellért Fórum avatóján szerzett három gólom, a stadionavató meccsen nyertünk 5–3-ra. Nagyon jó mérkőzés volt. | Gólom, amire szívesen emlékszem | Az első és egyetlen NB I-es gólom, ami egyébként nem is sikerült csúnyára. (A találat 2010. augusztus 20-án, az NB I 4. fordulójában született, a Lombard Pápa–Szombathelyi Haladás bajnoki 81. percében a mindössze két perce pályán lévő Germán Tamás növelte kettőre a 0–1-ről fordító házigazda előnyét, amely végül 5–1-es diadalt aratott - a szerző.) | Mérkőzés előtti rituálém | Fiatalon volt pár, ma már nincs. | Sérülés, amit elfelejtenék | Hála Istennek, elkerültek a nagyobb sérülések, bár volt három porcműtétem, sok meccset nem hagytam ki miattuk. | Barát a futballban | Szerencsés vagyok, mert sok barátot szereztem, akikkel a mai napig nagyon jóban vagyok. Nem is akarok kiemelni senkit, nehogy sértődés legyen belőle. | Az öltözőben mellettem ül | Kóródi Nándi és Molnár Tomi. | Cél a mostani szezonban | Mindig kettő dolgot kérek: egészséget és sikert. | Ami a pályafutásomból még kimaradt | Nem vagyok elégedetlen, próbálok pozitívan gondolkozni. Voltam külföldön, játszottam az NB I-ben. Egy 1200 fős faluból indulva ez nem olyan rossz. Lehetett volna több is, meg kevesebb is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3616740714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása