PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: KŐRÖSI DÁVID, a Leányfalu labdarúgója

Aki visszatért a trombózis után: „Sokszor kimaradok a mezőnyjátékból, ami az egyik erősségem a kapustársaimmal szemben”

2022. szeptember 08. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Kőrösi Dávid, a Pest megyei II. osztály Északi csoportjában 3 forduló után 1 ponttal a tabella 12. helyén álló, Szávuj Zoltán által irányított Leányfalui SE labdarúgókapusa. 

korosi_david_foto_kortvelyesi_istvan.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Őszintén megvallva, kicsiként nem szerettem futni. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Sokszor kimaradok a mezőnyjátékból, ami az egyik erősségem a kapustársaimmal szemben. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nem „S” a cél, hanem „XXL”. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Általában zenével hangolódom. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Ismerősök ellen, hisz bármikor elő lehet venni, ha gólt rúgtak nekem. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A Fótot fogadtuk hazai pályán, ahol sok védést mutattam be és a sérülésem után úgy éreztem, kezdem visszanyerni a régi formámat. (2022. május 15-én, a Pest megyei IV. osztály, Közép-csoport felsőházi 4. fordulójában a házigazda Kisalag 0–3-as félidőt követően 6–0-s vereséget szenvedett – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | U17, ÚFC–UTE. A másodosztályt megnyerő csapatot fogadtuk, amelyet 5–1-re vertünk meg. Kevés lehetőséget kaptam abban a szezonban, azonban ott meg tudtam mutatni, mire vagyok képes és sok védéssel, valamint higgadt megoldásokkal sikerült győzelmet aratnunk. (2018. május 19-én a 28. fordulóban 2–1-es félidőt követően aratott négygólos diadalt a házigazda – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Tavaly a Kisalag színeiben, a trombózis utáni második mérkőzésemen. A feljutó Fót ellen egy szabadrúgást követően kellemesen érkező beadást akartam lehúzni, azonban a labda épp a felső lécre tartott, ami a kezemből kiütötte az ellenfél támadója elé, aki így könnyűszerrel gólt rúgott. (Az ominózus találaton nem múlott semmi, ugyanis 2022. március 6-án, a Pest megyei IV. osztály Közép-csoportjának 13. fordulójában a házigazda Fót I. 1–0-s első játékrész után 4–0-s diadalt aratott – a szerző) 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | A Putnokon védő Nyirati András. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | A belső védők, akik előttem játszanak. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A hokikapusok. Egy apró korongot kell hárítani, ami 100 km/h feletti sebességgel érkezik feléd, sokszor nagyon közelről.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5117926685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása