PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: FÉLIX GERGŐ, a Pilis labdarúgója

„Nem számít, hány bravúrod van egy mérkőzésen, ha becsúszik mellé egy hiba”

2022. szeptember 05. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Félix Gergő, a Pest megyei I. osztályban 3 forduló után 6 ponttal a tabella 4. helyén álló, Miklósvári János játékos-edző által irányított Pilisi LK-Legenda Sport labdarúgókapusa.

felix_gergo_foto_pilisilkhu.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Mert én voltam a legmagasabb az U9-ben és a keresztapám megkérdezte, nem akarom-e kipróbálni? 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nem számít, hány bravúrod van egy mérkőzésen, ha becsúszik mellé egy hiba – persze a csatároknál ez fordítva van. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | – 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Öklözöm a belső védőkkel és megérintem a felső kapufát. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nálunk jóval gyengébb csapatok ellen. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Az előző szezonomban kényszerpihenőre kényszerültem és csak négy mérkőzésen tudtam játszani, abból is az utolsón sérülés miatt el kellett hagynom a pályát. A Dunaharaszti elleni meccsem emelném ki, mivel jó iramú bajnoki volt és több védést is be tudtam mutatni. (2022. május 14-én, a Pest megyei I. osztály 28. fordulójában a házigazda DMTK 1–0-s félidőt követően 2–0-ra nyert Balogh Bence Béla és Simon Attila góljával – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | A Nagykáta ellen játszottunk Magyar Kupa-meccset, 1–1 lett a vége. Rengeteg védéssel tudtam hozzájárulni ahhoz, hogy továbbjussunk, viszont a büntetőpárbajt elvesztettük. (2020. augusztus 1-jén a sorozat Pest megyei ágának 1. fordulójában gól nélküli első játékrész után a két „megye-egyes” gárda összecsapásán Győre Krisztián szerzett vezetést a hazai környezetben futballozó Nagykátának, ám Krizsán Bence egalizált, a lefújást követően a tizenegyesek során a vendéglátó sáfárkodott jobban a lehetőségeivel, így 3–1-gyel a következő körbe lépett – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Utánpótlásmeccsen, a Jászberény ellen 3–2-re vezettünk esős időben, és a félpályáról kapott lövés a 90. percben finoman szólva becsúszott. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Szili Zsolt. Az utolsó meccse nagyon jól sikerült, hiszen gólt szerzett és büntetőt védett, ilyen visszavonulásról csak álmodok, ha eljön az ideje. Zsoltival a hétköznapokban is tartjuk a kapcsolatot és segítjük egymást. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Testvérem, unokatestvéreim és a csatárok, akikkel versenyezni tudok edzésen. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Nincs különösebben ilyen kapus, de le a kalappal mindenki előtt, aki ezt a posztot választotta!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr217924075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása