PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BUJDOSÓ ANNAMÁRIA MARGIT, a Soroksár labdarúgója

„Sokkal jobb, ha van szerepem a pályán, az erős ellenfelekkel játszott minőségi meccsek többet is tesznek hozzá a tudásomhoz, tapasztalatomhoz”

2022. augusztus 29. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Bujdosó Annamária Margit, a Női NB II, Keleti csoportjában szereplő Soroksár SC labdarúgókapusa.

bujdoso_annamaria.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Tíz-tizenegy éves lehettem, amikor elkezdtem focizni. Először csak hobbiszinten, nem vettem komolyan. A falumban volt focicsapat, fiúk között fociztam. Az igazi áttörés igazából akkor volt, mikor Szolnokról megkerestek engem és a húgomat, hogy lenne lehetőségünk lányok között, színvonalasabban futballozni. Mindig is ez a poszt vonzott a legjobban. Mindig mondták: ,,Elég őrültnek kell lenni, hogy valaki kapuba álljon.’’ Ezzel nekem sosem volt problémám. (nevet) 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Igazándiból én már minden hátrányával és előnyével megbarátkoztam a kapuslétnek. Nyilván minden focikapus álma, hogy minden edzése füvön, kellemes időben legyen, hiszen ez lenne az ideális, de labdarúgóként minden időjárási és pályaviszontagsággal meg kell küzdenünk. A kapusoktól mindig többet várnak el az edzők és a szurkolók is. Mindig 100%-on kell pörögnünk, mi nem hibázhatunk. Egy idő után már nem foglalkozik az ember, hogy mik a zavaró körülmények, inkább a céljaira koncentrál, és azért foggal-körömmel harcol, akármilyen áldozatot is kell hoznunk. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | ,,Amint megtudod, milyen érzés a bukás, meglesz az eltökéltséged a sikerhez.’’ – Kobe Bryant 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Már kialakítottam a saját kis rutinom mérkőzések előttre. Ebben benne van az étkezés, a testem és az elmém felkészítése, ráhangolódás a meccsre. Igazán két dolog az, ami rituálénak számít: van egy nyaklánc, amit mindig a bokámra rakok, a zoknim alá, mert a nyakamban nem lehet. A másik: mindig ugyanazzal a hajgumival kontyolom fel a hajam. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | A legjobban a gyenge csapatok ellen nem szeretek védeni. Sokkal jobb, ha van szerepem a pályán, az erős ellenfelekkel játszott minőségi meccsek többet is tesznek hozzá a tudásomhoz, tapasztalatomhoz. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Lehet, furcsán hangzik majd, de olyan meccs volt ez, amin nem is léptem pályára. Ez a szezon első mérkőzése volt, ahol leülhettem, mint második számú kapus az akkor még NB I-es mostani csapatom kispadjára, ami nekik is az első élvonalbeli bajnokijuk volt. Nekem ez akkora élményt és motivációt adott, hogy számomra ez el is nyerte a szezon meccse címet. 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | – 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Tétmérkőzésen még nem fordult elő, hogy igazán nagy potyagólt kapjak. A bőrösöket, amiket valaha kaptam – edzésen –, azokra viszont mindig emlékszem. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Nálunk minden kapus jól kijön a másikkal. Legyen szó utánpótlás vagy felnőtt cerberusokról. Akivel a legtöbbet töltöm az időm, az Szimba – mi ketten vagyunk a csapatunk kapusai. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Abban a helyzetben vagyok, hogy most kerültem véglegesen a felnőtt csapathoz. Ismertem már őket, de úgy igazán most kezdtek kialakulni barátságok. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Nagy Viktor olimpiai bronzérmes, világ- és Európa-bajnok, volt magyar válogatott vízilabda kapus.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr8417919229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása