PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: SZIRA GÁBOR, a Toponár labdarúgója

„A góllövés nem is hiányzik, én kivédeni szeretem a próbálkozásokat”

2022. augusztus 21. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Szira Gábor, a Somogy megyei I. osztály 2021/2022-es szezonjában 9 ponttal a tabella utolsó, 13. helyén végző Toponár SE labdarúgókapusa. 

szira_gabor_toponar.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Azzal a gyerekkori pajtásommal, akit még mindig barátomnak mondhatok, felmentünk a pályára focizni. Edzés volt, és mivel nem szerettem sokat futni, beálltam a kapuba, amit a mai napig nem bánok. Minden gyakorláson lehet újat tanulni, valamint megyei szinten nagyon jó edzőm és kapusedzőm van, akik segítenek előrelépni, főleg ha hibázok a meccsen. A góllövés nem is hiányzik, én kivédeni szeretem a próbálkozásokat. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Mindent szeretek, nincs, amit ne kedvelnék. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Az edzőim szokták mondani, ami szerintem minden sportra igaz: soha ne add fel, valamint edzés nélkül nincs győzelem. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A találkozók előtt le szoktam menni a Desedára, leülök a stégre, és gondolkodok, koncentrálok a mérkőzésre. Mielőtt az öltözőhöz érek, meghallgatom a kedvenc csapatom indulóját. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | – 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Az előző szezon sajnos nem sikerült túl jól, de két meccset kiemelnék, amelyeken jól ment a védés és ebben a nézők is egyetértenek velem, legalábbis szerintem. Az ősszel játszott Toponár–Marcali bajnokin nyertünk 3–2-re, de volt néhány nagy védésem. A másik találkozó a Toponár–Somogysárd bajnoki, mert bár kikaptunk 2–1-re, de elég sokáig tudtuk tartani az 1–1-et, csak sajnos a végén egy kipattanóból gólt tudott lőni az ellenfél a 87. percben. 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Még U19-ben, amikor 1–0-ra nyertünk az elődöntőben a Kaposmérő ellen és a fináléba jutottunk a Youth Football fesztiválon. Azon a meccsen sok védést kellett bemutatnom. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Minden kapus kap potyagólt és sajnos én sem úsztam meg. Éppen az előző szezonban kaptam életem szerintem legszörnyűbb potyagólját: hazaadták a labdát, ki kellett volna fejelnem, helyette próbáltam átvenni. A nyakamra pattant, onnan át felettem és már nem tudtam védeni, így öngól lett belőle a részemről. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Neveket nem tudok említeni, mert akivel együtt védtem, azok közül mindenkivel jó viszonyban vagyok. Senkivel sem volt problémám, egymást segítettük. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Nagyon sok barátom van a csapatomban is, de mindenkivel jóban vagyok. A tavalyi évben meg most is sokat segítenek a pályán belül, és ha kell, azon kívül is, de ha szükséges, megemlítek két nevet, akikkel elkezdtem a focit. Szikszai Ricsi és Falka Milán – nélkülük nem fociznék. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | A fociban Király Gábort és Manuel Neuert emelném ki – szerintem határozott és példamutató kapusok. Még a kézilabdát szoktam követni, ott meg egyértelműen Mikler Rolandot emelném ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4417911717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása