PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: NAGYISTVÁN ÁDÁM, a Tápiógyörgye labdarúgója

Eleinte nem hitte volna a nyáron Tószegről érkező sportember, hogy cerberus lesz

2022. augusztus 20. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Nagyistván Ádám, a Jász-Nagykun-Szolnok megyei I. osztályban 53 egységgel a 4. helyen záró Tószeg KSE-től a nyáron a Pest megyei III. osztály, Keleti csoport 2021/2022-es szezonjában 60 ponttal a tabella 1. helyén végző, a 2022/2023-as évadban a Pest megyei II. osztály, Déli csoportjába besorolt Tápiógyörgye KSK-hoz igazoló labdarúgókapus.

nagyistvan_adam_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Őszintén szólva nem gondoltam azt, hogy kapus leszek, mikor elkezdtem. Eleinte védő voltam, majd egyszer az akkori edzőm azt mondta, álljak be a kapuba, próbáljam meg, milyen. Úgy néz ki, tetszett neki, mert azóta nem kerültem ki a ketrecből. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Igazából nem tudok sok mindent említeni. Nem is lehet, hiszen a kapusposzt az szerintem az egyik legkülönlegesebb pozíció a pályán. Mert valljuk be, a kapusé egyéni játék egy csapatsportban, és ezért mindenkinek van egyfajta képe a kapusokról. Mindegy, hogy hősnek, flúgosnak, csodabogárnak vagy bohócnak tekintenek minket, nem egyszerű szakmát választottunk hivatásunknak: a labdarúgás legértékesebb pillanatát akarjuk megakadályozni. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „A döntések, amelyeket az életünkben meghozunk, nem mindig egyszerűek, de ezektől leszünk azok, akik.” 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nincs kimondottan olyan, amit minden meccs előtt meg szoktam tenni, inkább próbálok arra törekedni, hogy a mérkőzés előtti este már a találkozóra koncentráljak, és azon a maximumot kihozzam magamból. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Szeretek mindenki ellen védeni, mivel minden ember más, így minden támadó máshogy tör vagy lő kapura, ami kihívások elé állít. Ez visz előre, ettől fejlődök én is és kapustársaim is. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Több meccset is mondhatnék, de különbséget tenni nem szeretnék. 

nagyistvan_adam_akcio.jpg| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Több is volt, más-más csapatokkal más-más csapatok ellen. Ahol eddig játszottam, mindig voltak kiváló mérkőzések. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Erre sajnos tudom a választ: egyszer szögletből becsavarták. Elszámoltam a labda ívét, így aláfutottam. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Szinte minden kapussal, mondhatjuk úgy is, a pályán kívül barátok, a belül ellenségek. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Mindenkivel jóban vagyunk, hiszen ettől csapat egy csapat és teszi erősebbé a gárdát, ha mindenki jóban van egymással. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Szerintem minden kapus – legyen szó bármilyen sportról – jó kapus. Cerberusok vagyunk, de mindenki más és más képességekkel rendelkezik és mindenkinek megvan a saját maga technikája, hogy óvja, őrizze a kapuját.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1217911713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása