PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: PORCELÁN KRISTÓF, a Kisbér labdarúgója

„Nem szeretek olyan gárda ellen játszani, amelynek tagjai lenéznek engem és a csapattársaimat”

2022. augusztus 19. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Porcelán Kristóf, a Komárom-Esztergom megyei II. osztály 2021/2022-es szezonjában 62 ponttal a tabella 4. helyén végző Kisbéri SSE labdarúgókapusa.

porcelan_kristof.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Az egy tipikus sztori. Én voltam a legfiatalabb a falusi brigádban, akit be tudtak állítani a nagyobbak a kapuba. Akkor kaptam meg az egyik szomszéd sráctól életem első kapuskesztyűét, egy Diadora kesztyűt. Maga a tudat, hogy nekem van egy kesztyűm, magával ragadott és ki sem lehetett rángatni többet a „ketrecből”. (nevet) 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nincs olyan dolog, amit nem kedvelek a posztomban. Mi kapjuk a gólokat, mi vagyunk az elsők, akiket támadnak egy vereséget követően, de ez mind a poszttal jár, ezekkel együtt vagyunk mi kapusok. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Mivel már volt öt műtétem, ezért talán a „soha nem adom fel” idézet az, ami rám illik a legjobban. 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | A szokásos motivációs zenék, a bal kesztyűt veszem fel először, és mindig leragasztom a bal csuklómat szigszalaggal. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nem szeretek olyan gárda ellen játszani, amelynek tagjai lenéznek engem és a csapattársaimat, akik már úgy állnak fel, hogy ez egyszerű lesz és belefutnak egy pofonba.

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Egy 8–2-es győzelem, amely során rengeteg bravúrt tudtam bemutatni és az ellenfél szurkolói tapsoltak meg engem, amikor lecseréltek 6–0-nál. (2021. november 7-én a Komárom-Esztergom megyei II. osztály 13. fordulójában a Bajóti Szikra otthonában már a szünetben 3–0-ra vezető Kisbér cerberusát a 67. percben Szántó Patrik váltotta – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Egy hatalmas vereséggel összeköthető. 7–0-ra kaptunk ki a Pápai Perutztól a stadionban, de körülbelül kétszáz ember előtt mutattam meg a sérülésemből visszatérve, ha nem én védtem volna, akkor kétszámjegyű lett volna a különbség. (2017. április 8-án a Veszprém megyei I. osztály 22. fordulójában a Porcelán Kristófot a kezdőcsapatában tudó Ugod SE a többek között a triplázó Szedlacsek Balázzsal, Böröczky Bálinttal és Baldauf Konráddal felálló Pápai Perutz otthonában 3–0-s félidőt követően szenvedett 7–0-s vereséget – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Tizennyolc évesen kaptam. Egy szögletet követően megfogtam a labdát és kiesett a kezemből, ami egyenesen a hálóba pattant. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Jelenlegi csapattársam, aki mindössze tizenhét éves, és én úgy tekintek rá, mint a kisöcsémre, ő viszont úgy, mintha a bátyja lennék. (Kutyfalvi Dánielről van szó – a szerző) 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Az összes csapattársam, akivel együtt lépek pályára. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland. Imádom őt nézni, az a csupa szív és küzdés szerintem utánozhatatlan.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr7617911691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása