PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: NOCHTA SOMA, a Pákozd labdarúgója

Meccs előtt jöhet a vízzel teli kád a Fejér megyei cerberusnak, aki amúgy sem szereti a sablont

2022. augusztus 18. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Nochta Soma, a Fejér megyei II. osztály, Északi csoport 2021/2022-es szezonjában 16 ponttal a tabella 12. helyén végző Pákozd SE labdarúgókapusa.

nochta_soma_portre.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Eleinte csatár voltam, de szerettem a kézzel játszható labdajátékokat is, azaz többek között a kosárlabdát és a röplabdát, így adta magát a lehetőség, hogy kipróbáljam magam a kapuban. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Egy csapatsporton belüli egyéni sport. Egy meccs kimenetelét az adott kapusteljesítmény vastagon befolyásolja pozitív vagy negatív irányba. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | Nem szeretem a sablon szövegeket, így nincs ilyen. (mosolyog) 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Szeretek egy kád meleg vízben ejtőzni picit a meccsek előtt. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs ilyen. (mosolyog) 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Nehéz lenne ilyet a múlt szezonból kiemelni, de a Szár elleni otthoni mérkőzésen nem kaptam gólt. (2021. augusztus 29-én a Fejér megyei II. osztály, Északi csoport 2. fordulójában a Pákozd 1–0-s félidő után 2–0-s győzelmet aratott Horváth Zsolt és Galambos Richárd találataival – a szerző)

nochta_soma_akcio.jpg

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Még Szabadegyházán fociztam a 2016/2017-es szezonban, amikor a Seregélyes ellen játszottunk rangadót az utolsó fordulóban, amelyen az újság szerint több mint 550 néző volt és óriási hangulat. A mi 2–1-es sikerünkkel zárult a találkozó. (2017. június 4-én, a Fejér megyei II. osztály, Déli csoport utolsó, 30. fordulójában a hazai pályán futballozó Szabadegyháza 1–0-s félidőt követően nyert 2–1-re, a gólokat Farkas Norbert, Vida Tamás, illetve Benczik Csaba szerezte, utóbbi a 85. percben alakította ki a végeredményt – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Egy idei mérkőzésen egy ziccer kivédése után a kapu felé tartott a labda lassult tempóban, a védő kivágta a labdát, de az oldalsó kapufát találta el, ami aztán engem talált telibe és így vágódott a kapuba. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Sári Márk és Miklós Zsolt. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Rengeteg nevet tudnék említeni. (mosolyog) 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Jégkorongban a sokáig a Pittsburgh Penguins kapusa, Marc-André Fleury.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr1317910433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása