PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: PRIVARICS KRISTÓF, a Balatoni Vasas labdarúgója

Duciság után boldogság: a somogyiak cerberusa minden fordulóban hőssé válhat, hiszen mint vallja: „Ahogy edzünk, úgy védünk”

2022. augusztus 10. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Privarics Kristóf, a Somogy megyei I. osztály 2021/2022-es szezonjában 41 ponttal a tabella 5. helyén végző Balatoni Vasas SE labdarúgókapusa.

privarics_kristof_foto_privarics_mihalyne.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Régebben a ducibb testalkatom miatt állítottak be a kapuba, aztán rájöttem, hogy egy kapus sokszor lehet „hős” a meccseken a nagy védéseivel, így bennmaradtam és nem bántam meg. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Nagyon nagy a felelősség, és ha hibázol, akkor a legtöbbször gólt kap a csapatod és leszidnak téged azonnal! 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Ahogy edzünk, úgy védünk. Szerencséje csak a jó kapusnak van!” 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Mindig fejben átgondolom a lehetséges helyzeteket, és hogy mit kell akkor éppen csinálnom. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs konkrét személy, a jó képességű támadók ellen. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A Nagybajom elleni idegenbeli mérkőzés. A csapat sajnos vereséget szenvedett, viszont én több nagy védést és magabiztos teljesítményt mutattam be. Sokat elmond, hogy az ellenfél játékosai is gratuláltak a jó szereplésemért. (Közel egy éve, 2021. augusztus 28-án, a Somogy megyei I. osztály 2. fordulójában a Nagybajom Fésűs Ádám és Babai Gábor második félidőben szerzett találatával tartotta otthon a három pontot a Balatoni Vasas ellenében – a szerző)

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Tizennégy éves koromban, akkor még az U15-ös utánpótlás csapatban játszottam, amikor szembe kerültünk az NB I-es fiatalokat nevelő Siófoki Bányásszal. A találkozó 1–1-es végeredményt hozott, viszont én fantasztikus mérkőzést játszottam, rengeteg ziccervédéssel, szabadrúgásvédéssel, illetve közel tizenöt lövés hárításával. Azzal a teljesítménnyel kerültem fel a felnőtt csapathoz, amelyhez a mai napig is tartozom. Felejthetetlen meccs volt számomra. 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Az ifjúsági csapatban játszottam, amikor az egyik mérkőzésen a félpályáról végzett el szabadrúgást az ellenfél. A védő ráívelte a kapura a labdát, nekem pedig simán fognom kellett volna, de sajnos mellé nyúltam és bement a kezeim között. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Bagi Bernát, a Balatoni Vasas kapusa, illetve kapuskollégám. Már hét éve vagyunk csapattársak, illetve barátok. Sokat segített fiatalabb koromban és még most is. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Gyakorlatilag mindenki, aki a csapattársaim közé tartozik. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Mikler Roland, magyar válogatott kézilabdakapus. Az a fantasztikus teljesítmény, amit képes nyújtani, elképesztő!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr3817905567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása