PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: RUBINT EVELIN, a Pénzügyőr kézilabdázója

„Pici korom óta kézilabdázom és a mezőnyben is megfordultam többször, de valahogy mindig a kapuban éreztem magam igazán komfortosan”

2022. augusztus 04. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Rubint Evelin, a női kézilabda NB I/B Nyugati csoport alapszakaszában 23 ponttal a 3. helyen végző, az NB I/B felsőházában 15 egységgel a 7. pozícióban záró Pénzügyőr SE kapusa.

rubint_evelin_pse.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Erre a válasz nem olyan egyszerű, mert pici korom óta kézilabdázom és a mezőnyben is megfordultam többször, de valahogy mindig a kapuban éreztem magam igazán komfortosan. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Ha muszáj egyvalamit kiemelnem, akkor talán a fejlövéseket mondanám. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | „Ahol akarat van, ott útja is van a megvalósításnak.” (Lara Parker) 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Mindig ugyanolyan üdítőt iszom meg reggel. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nem tudnék senkit sem említeni, mindenkit kihívásként kezelek és szeretnék rajtuk felülkerekedni. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | A Mohács elleni visszavágót mondanám, amelyen a csapattal közösen tudtunk egy nagyon jó mérkőzést játszani és végig vezetve győzni tudtunk. (2022. január 29-én a Nyugati csoport 15. fordulójában a hazai környezetben játszó Mohács már a szünetben is háromgólos hátrányban volt, amely 13–16-os félidő után 27–22-es vereséget szenvedett a Pénzügyőrtől – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Két évvel ezelőtt a Fradi U19-es csapata elleni NB I/B-s mérkőzést mondanám, ahol nagyon jól be tudtam szállni a kispadról és végül az eredményt is megfordítottuk, plusz egy gólt is sikerült dobnom. (2021. április 25-én a Keleti csoport 18. fordulójában a hazai környezetben játszó Ferencváros U20-as alakulata a szünetben még 12–11-re vezetett, de a folytatásban a pasarétiek olyannyira összeszedték magukat, hogy végül 29–25-ös diadalt arattak – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Hűha, ez egy nagyon jó kérdés, sajnos volt már nem egyben részem… De amit soha nem fogok elfelejteni: még fiatalabb koromban egy időntúli átlövés, ami rólam végül becsorgott. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Szerencsés vagyok, mert sok poszttársammal összehozott már ez a sportág és egy személyt nem is igen tudnék kiemelni. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Na, ez még nehezebben megválaszolható, mint az előző. Itt sem tudnék egy embert kiemelni, mert sok játékost mondhatok a barátomnak – szerencsére. 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Thibaut Courtois – az a mentalitás és alázat, amivel ő pályára lép, szerintem példaértékű.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr2317899721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása