PONYVALEGÉNY

KAPUSKÉRDÉSEK. Aki válaszol: BLÁZSOVICS NORBERT, a Tatai AC kézilabdázója

Egy karrier kezdete: „Az edző megkérdezte, ki akar beállni a kapuba és én jelentkeztem”

2022. július 15. - Horváth M. Attila

kapuskerdesek_uj.JPGTizenegyes, mégsem büntető: 2022. július 4-től megújult formában és felvetésekkel, összesen tizeneggyel jelentkezik az eddig csak labdarúgókat bemutató Kapuskérdések rovat, ugyanis immár nem csupán futballisták, hanem egyéb csapatsportágak – jégkorong, kézi- és vízilabda – ismert vagy kevésbé ismert cerberusait is felkérjük, hozzák közelebb szakmájukat olvasóinkhoz. Aki az alábbiakban megússza kapott gól nélkül, miközben az érdeklődésünket nem hárítja: Blázsovics Norbert, a férfi kézilabda NB I/B Nyugati csoport alapszakaszában 21 ponttal a tabella 4. helyén végző, a felsőházi rájátszás során pedig 20 egységgel ugyancsak a 4. pozícióban záró Tatai Atlétikai Club kapusa.

blazsovicsnorbert_1.jpg| 1 | Amiért kapus lettem | Az egyik edzésen nem volt kapus, az edző megkérdezte, ki akar beállni a kapuba és én jelentkeztem. A gyakorlás végén odahívott magához és azt mondta, hogy olyan jól mozgok bent, hogy legyek kapus. 

| 2 | Amit nem kedvelek a saját posztomban | Egyértelműen azt, ha fejbe dobnak, de ki lehet bírni. 

| 3 | Idézet, ami hozzám illik | "One moment can defeat you, one chance can redeem you." Ez az idézet rám is van tetoválva. (mosolyog) 

| 4 | Mérkőzés előtti rituálém | Nem vagyok babonás, mégis sok olyan apró dolog van, amit meccsek előtt szoktam csinálni, de leginkább azt, hogy ugyanabban a felszerelésben játszok – póló, zokni, aláöltözet –, és ezt csak mérkőzésekre használom. 

| 5 | Aki ellen nem szeretek védeni | Nincs ilyen. Mindenki ellen szeretek és szeretnék védeni. 

| 6 | Az előző szezonbeli legjobb meccsem | Az Ózd elleni találkozó, mert 50% felett tudtam védeni. (Idegenben 32–21-re, míg hazai környezetben 31–18-ra győzött a Tatai AC, és amíg előbbi összecsapást idén április 10-én játszották, utóbbi meccsre május 22-én került sor – a szerző) 

| 7 | Pályafutásom eddigi legjobb mérkőzése | Itt is a tavalyi Ózd vagy a Győr elleni idegenbeli mérkőzést említeném, ahol szintén 50% körül védtem. (Utóbbi találkozóra a 18. forduló keretében 2022. március 13-án került sor, a Tatai AC és cerberusa nagyszerű produkciójára jellemző, hogy a szünetig a kisalföldiek mindössze hat találatig jutottak a rivális tizenöt góljával szemben, a végére még nőtt is a különbség, így a tataiak 35–24-es diadallal térhettek haza – a szerző) 

| 8 | Emlékezetes potyagól, amit kaptam | Biztos volt pár, de ebből sem tudnék kiemelni. 

| 9 | Kapuskolléga, akivel a legjobb viszonyban vagyok | Szerencsére eddig bárkivel, aki a poszttársam volt, nagyon jól kijöttünk, de ha mégis ki kellene egyet emelni, az Komendánt Endre lenne, akitől nagyok sok segítséget kaptam. 

| 10 | Barát a mezőnyjátékosok közül | Rengeteg mindenkit tudnék mondani, sok barátra tettem szert, amióta ezt a sportot űzöm, sokan ott lesznek a nemsokára tartandó esküvőmön is. (mosolyog) 

| 11 | Egyéb csapatsportág kapusa, akit sokra tartok | Gianluigi Buffon.

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr4117884171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása