PONYVALEGÉNY

SPORTÁGVÁLASZTÓ. Aki beavat a részletekbe: BÖCZÖGŐ DORINA, az MTK Budapest tornásza

„Játszani mindent szeretek, ilyen szempontból örök gyerek vagyok”

2022. július 02. - Horváth M. Attila

sportagvalaszto_kopf.jpgMiért ez és miért nem az vagy amaz? Ismert és kevésbé ismert sportembereket kértünk fel arra, merüljenek el a választott sportáguk rejtelmeibe, ezáltal engedjenek betekintést a mindennapjaikba. A március 7-től jelentkező rovatunkban aki ezúttal beavat a részletekbe: Böczögő Dorina, az MTK Budapest tornásza, sportágának egyik legismertebb és legsikeresebb jelenlegi alakja, aki pályafutása során több alkalommal részesült „Az év magyar tornásza”-elismerésben.

boczogo_dorina_2015_foto_suto_agnes.jpg• Amiért beleszerettem a sportágamba: Nagyon mozgékony kislány voltam és egy ilyen gyereknek a sok tornaszer és a szivacsgödör egy igazi játszótér. Eleinte játékos feladatokkal vezettek be a torna világába, tehát nem volt nehéz beleszeretnem a sportágba.

A sportággal kapcsolatos legnagyobb élményem: Sok mindent tudnék mondani, de talán a legnagyobb, amikor csapattal döntőbe kerültünk 2016-ban, valamint 2018-ban. Egészen más érzés, mint egyénileg eredményt elérni.

Akit a sportágon belül nagyra tartok: Rengeteg személyes kedvencem volt az évek során, de inkább magyar lányokat emelnék ki. Dévai Boglárka és Kovács Zsófia is megmutatta, hogy a nemzetközi élmezőnyben is van helye a magyar női tornának.

Akivel a sportágon belül a legjobb viszonyban vagyok: Szinte az összes barátnőm volt tornász, akiket gyerekkorom óta ismerek, együtt edzettünk évekig, a jelenlegi keretből pedig Péter Sárával vagyok a legjobb viszonyban.

Szezonbeli emlékezetes esemény: Egyértelműen a tavaszi három világkupa, mindhárom versenyről éremmel tértem haza és a világkupa-sorozatot is sikerült megnyernem talajon. (Böczögő Dorina Dohában bronz-, Kairóból arany-, míg Bakuból ezüstéremmel térhetett haza idén márciusban és áprilisban, utóbbinak köszönhetően lett szerenkénti világkupa-szériagyőztes – a szerző)

Célkitűzés a jelenlegi évadra: Szeretnék a vb-csapat résztvevője lenni és összetettben hozni azt a stabilitást, amit magam elé kitűztem, a többi a bírókon múlik.

Amelyik sportot még kedvelem: Játszani mindent szeretek, ilyen szempontból örök gyerek vagyok, valamint a focit követem rendszeresen.

Amit eddig még nem tudtak rólam: Tornász létemre félek a magasságtól.

boczogo_dorina_2015_suto_agnes.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ponyvalegeny.blog.hu/api/trackback/id/tr517873801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása